Hva tror du at du vil tenke når du skjønner at fødselen er i gang?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Jeg lå ei uke på observasjonsposten på sykehuset, og det ble tilslutt bestemt at de skulle drøye det til uke 39 for så å ta KS. Jeg var SÅ klar for få den ungen ut, men i uke 38+6 gikk vannet på vei til frokost, og på grunn av seteleie kom det MASSE vann.. Og jeg var ikke klar, så når jeg ble hivd på senga for å trille ned til operasjonsstua så var det "vil ikke, vil ikke, vil ikke, vil ikke.. Stooooopp! Jeg er ikke klar for dette. Hjeeelp" :-)

Vet ikke hva jeg vil tenke neste gang, men håper at fødselen starter med rier hvis jeg er hjemme, for alt dette vannet gjør meg iallefall vettskremt, så var glad jeg var på sykehuset :-)

tenkte; ups dette er jeg ikke i form til i dag!!! Hadde spydd/sitti på do/liggi i senga i 1,5 døgn, så gikk vannet når jeg trodde jeg måtte tisse ;) men babyen kom ut den, i racerfart, så de gikk da greit:P

Håper jeg tenker litt som sist. Kan det være en rie... Nei det er det sikkert ikke... Ja ja får ta tiden.. 3min i mellom og 4 sentimeter. Er jo i gang da, men det gjør jo ikke vondt :-)

Tja, jeg regner vel nesten med at jeg kommer til å tenke det samme som sist: Det var da f... meg på tide... :P

Hvis det starter av seg selv tror jeg vel gjerne ikke på det da jeg har hatt to induserte fødsler og aldri opplevd at fødselen har startet av seg selv.

Back
Topp