hva tror du andre tenker om deg??

oggi sin

Gift med forumet
hva tror du folk som ikke kjenner deg, bare vet at du er "kari nordmann", tror om deg når de ser deg på gata eller i butikken?
tenker sånn, hva vet de om deg, hvilke rykter har de hørt om deg (mye drit eller annet), syntes de at du ser sur ut, at du er pen, kanskje de tenker at du er tykk osv.. Hva tror dere??[:)]

Jeg først;
her tror jeg mange tenker at jeg sikkert er sur, for jeg ser sjeldent så blid ut. er blid altså, men kan sikkert se litt sur ut bare. jeg tror mange har hørt rykter om meg (bor i en liten by) som handler om at jeg er notorisk utro[&:] (nei er ikke det) og så tror jeg mange syntes jeg er pen, ja da det høres fantastisk selvsikkert ut, men bare hørt fler si det å så får jeg mange blikk når jeg er ute å lufter barn og hund ofte[:D]

Har ikke egentlig tenkt over det noe særlig. Lar folk tenke hva dem vil om meg jeg og bryr meg ikke nevneverdig om det er godt eller vondt dem tenker. [:)]

Ha ha..Tror folk tenker mye rart om meg[:)]

Får masse blikk, så blir nok lagt merke til[;)]
Tror folk tror jeg er mye yngere enn jeg er siden jeg ofte får spørsmål om jeg er ute med lillebroren min[8D] Men nei er nok sønnen min..

Jeg er redd for at jeg kanskje virker litt sur. Men er ikke det[:D] Er bare ikke interessert i å snakke med enhver jeg treffer på om de bare er bekjente. Nøyer meg med et hei da, liksom[:)]

Hater at folk kikker, for en del gjør det, men noen er jo bare sånn, og da setter jeg store øyne i dem, og ser spørrende på dem til de snur seg vekk. elsker det, hehe[8D][:D]

Pleier å være nokså velstelt, så håper de får det med seg[:)] Også er de sikkert litt misunnelig på hu jenta som har fått tak i den flotte mannen

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Dont know,dont care [8D]

Akkurat det tenker jeg ikke så nøye over og jeg bryr meg sjelden. Folk jeg ikke kjenner gir jeg vel katta i. 

Couldn't care less actually [8D]

Mange tror nok jeg er sur, fordi jeg ser sur ut.. Og kan virke litt brå/rett fram når jeg snakker.. Men er som regel ikke sur da[:D]

ORIGINAL: ToSmå2010

Mange tror nok jeg er sur, fordi jeg ser sur ut.. Og kan virke litt brå/rett fram når jeg snakker.. Men er som regel ikke sur da[:D]

Du ser da ikke sur ut[:D]
Men signerer innlegget ditt!

Jeg tror at mange tror at jeg hele tiden er sur, seriøs og ikke noe morsom. Tror også at mange som ikke kjenner meg ser på seg som dum og spesiell.. Menge tror nok jeg er yngre enn det jeg er også.

De endrer fort mening når de blir kjent med meg da..[;)] Jeg er sjeldent sur og er som regel alltid blid og hyggelig. Det betyr ikke at jeg går rundt og smiler hele tiden. Jeg er født med et alvorlig ansikt. Og dum vet jeg at jeg ikke er.

Jeg vet at mange tenker at jeg er sur, fordi det ser sånn ut når jeg ikke smiler[:D]
Hørt det maaaange ganger[8D]
Da jeg gikk i 10-ende på ungdoms skolen og veninna mi sa hun skulle ha med meg på fest, fikk hun: nei! Hun er jo så sur[8D]
Haha
Da har de ikke sett meg sur! Jeg mykner opp når jeg blir kjent eller litt oppi koppen[8D][:D]

enten så syns de jeg er pen og smilende, litt overlegen, litt rund i kantene kanskje og dårlig klessmak, ELLER så ser de at jeg smiler ofte og er litt rar og mindre intellingent med dårlig klessmak.[8|]

Lite rykter om meg, annet enn at det har vært et par ekstra "graviditeter" (som ikke jeg har visst om i alle fall, hehe)

Ellers: førsteinntrykk på gata er at jeg er feit.

Skjerp dere.... hun spør hva vi TROR folk tenker om oss når de ser oss.. Ikke om det de tenker BRYR dere....
LES spørsmålet før dere er så gretne..

ORIGINAL: STJERNE*

Skjerp dere.... hun spør hva vi TROR folk tenker om oss når de ser oss.. Ikke om det de tenker BRYR dere....
LES spørsmålet før dere er så gretne..
[:-] gretne? haha..har ikke lagt merke til det iallefall[:D][:D]
ikke vær så gretten a[8D][8D]

om meg? at jeg er dum og blond,spiser ikke siden jeg er tynn,litt usikker og overlegen

jaa, men er bare så lei av folk som hele tida skal si: "Nei, jeg bryr meg ikke om hva andre tenker om meg jeg. DRITER i det." For å virke selvsikre og "cool"
SOM OM DERE DRITER fullstendig i hva andre tenker om dere..
Jeg er sikker på at hadde dere hørt en negativ kommentar fra en annen, tror jeg nok dere hadde brydd dere litt alikevel[;)]

Jeg innrømmer at det er klart jeg bryr meg om hvordan folk tenker om meg. Ellers hadde jeg gått ut naken, uten sminke.
Jeg sier at jeg bryr meg om hva folk tenker om meg, ikke at jeg blir så opphengt i det at jeg strigråter hver gang jeg får høre noe negativt.

Jeg tror at folk kan oppfatte meg som sur, fordi når jeg er helt avslappet i fjeset så har jeg nedovermunn.
Dessuten liker jeg å ha armene i kors, jeg syns det er behagelig. Jeg er klar over at det kan virke avvisende eller strengt, så jeg prøver å kontrollere det litt, men hendene havner ofte sånn uansett.
Jeg tror også jeg kan oppfattes som lat, fordi når jeg sitter så har jeg bestandig beina i sofaen (under meg om vi har besøk eller er borte), og om jeg sitter ved et bord så pleier jeg å henge litt over bordet. Begge deler bunner i at jeg har ryggproblemer, og jeg tror det er litt derfor jeg syns det er ukomfortabelt å sitte med beina på gulvet. Spesielt i sofa, det takler jeg ikke lenge av gangen. [8|]

For å tolke mer på hvordan jeg er, så kan jeg sikkert oppfattes som en som bare prater om meg selv. Det spørs hvordan motparten jeg prater med er. Jeg glemmer nemlig ofte av å stille spørsmål tilbake, så om jeg prater med en person som stiller meg mye spørsmål, så blir det liksom en monolog uten at jeg merker det. Jeg er i tillegg veldig flink til å prate mye, så folk kan sikkert mistolke det også. Jeg er også temmelig sikker på at mange tror jeg er en viktigper eller knowitall eller hva jeg skal si, jeg er bare sånn. Liker å ha rett, og husker mye.

Men utover det så pleier jeg å få høre at jeg er veldig reflektert for alderen (det har jeg hørt siden jeg var ca 7 år liksom), og at jeg er snill og hjelpsom. Så jeg vet ikke om alle oppfatter meg så fælt som jeg er redd for. [8D]

ORIGINAL: STJERNE*

jaa, men er bare så lei av folk som hele tida skal si: "Nei, jeg bryr meg ikke om hva andre tenker om meg jeg. DRITER i det." For å virke selvsikre og "cool"
SOM OM DERE DRITER fullstendig i hva andre tenker om dere..
Jeg er sikker på at hadde dere hørt en negativ kommentar fra en annen, tror jeg nok dere hadde brydd dere litt alikevel[;)]

Jeg innrømmer at det er klart jeg bryr meg om hvordan folk tenker om meg. Ellers hadde jeg gått ut naken, uten sminke.
Jeg sier at jeg bryr meg om hva folk tenker om meg, ikke at jeg blir så opphengt i det at jeg strigråter hver gang jeg får høre noe negativt.

Det er faktisk noen mennesker som ikke bryr seg det minste om hva andre folk mener om dem. Jeg har hørt alt for mye drit i oppveksen min, så jeg lærte meg fort og drite i det. Nå idag så driter jeg fullstendig i hva andre folk måtte tenke om meg, men derimot er jeg et menneske som elsker diskusjoner og synes det er veldig interessant og høre om hvordan andre tenker både i den ene og andre situasjonen. Men det betyr faktisk ikke at jeg bryr meg et jota om hva dem tenker om meg. [;)][:)]

Jeg bryr meg faktisk veldig mye om hva folk tenker om meg.

Jeg tror at folk tenker at jeg er feit. Akkurat det tenker jeg faktisk veldig ofte.

Back
Topp