Hva tror du andre tenker om deg? *insp. av generell*

Håperinderlig..

Glad i forumet
Ja, hva tror du ukjente tenker om deg når de treffer deg på gata? Går det noen rykter om deg på byen/bygda?

Nå har vi ikke bodd her vi bor så alt for lenge, men jeg vet at noen av nabokjerringene tror at jeg er mye yngre enn jeg det jeg er, og at gubben har vært på "barnerov". Venninna mi hadde overhørt en av kjerringene på butikken, hvorav hun ene hadde sagt "Ja, og tenk den gamle slasken har satt unge på ungjenta! Han skulle skamme seg!" Gjett om jeg følte meg ung og fjong [8D]

Hvis noen ukjente ser meg tror jeg kanskje de kan tro at jeg er litt sær pga klesstilen min (elsker 50-tallsstil) og at jeg kan se en smule fjern ut fordi jeg har en greie med å telle feks hus, fugler, biler osv, og ser sjeldent på de som kommer imot meg [:D]

ORIGINAL: Tyttebærra

Jeg tror folk tenker at jeg ser sur ut. Jeg går rett forbi folk uten og se opp, og på butikken ser jeg stygt på folk. Haha. Men jeg ER snill da [8D]
Også tror jeg folk tror at jeg selv mener jeg er bedre enn alle andre. Det gjør jeg ikke, men jeg er jævla stolt over alt jeg har oppnådd i livet! [;)]

Ja, og så ble jeg kalt for en hore når jeg var 12-13. Det var i den tiden det var in og gå med bar mage, og dermed var jeg og et par venninner horer [8|][8D]

Gosh, du skulle sett meg på 80-tallet! Jeg var rett og slett nyyyydelig som 12-åring [8D] Hva har du oppnådd i livet som du er stolt av? Klart man skal være stolt over alt som er og går bra! [:D]

ORIGINAL: Håperinderlig..

Jeg tror folk tenker at jeg ser sur ut. Jeg går rett forbi folk uten og se opp, og på butikken ser jeg stygt på folk. Haha. Men jeg ER snill da [8D]
Også tror jeg folk tror at jeg selv mener jeg er bedre enn alle andre. Det gjør jeg ikke, men jeg er jævla stolt over alt jeg har oppnådd i livet! [;)]

Ja, og så ble jeg kalt for en hore når jeg var 12-13. Det var i den tiden det var in og gå med bar mage, og dermed var jeg og et par venninner horer [8|][8D]

Gosh, du skulle sett meg på 80-tallet! Jeg var rett og slett nyyyydelig som 12-åring [8D] Hva har du oppnådd i livet som du er stolt av? Klart man skal være stolt over alt som er og går bra! [:D]

Jeg har en utdannelse, jeg har jobbet meg opp penger så jeg klarer meg bra, har absoslutt ingen lån og alt jeg har er mitt. Jeg har verdens nydeligste sønn, og er stolt over at jeg kan gi han det han trenger [:)]

Men da har du jo all grunn til å være stolt! [:)] Og da kan jo alle andre drite og dra [:D]

Jeg vet at mange tror jeg er arrogant og overlegen, mens sannheten er at jeg er veldig stillferdig og en smule sjenert. [&o]

ORIGINAL: Delirious

Jeg vet at mange tror jeg er arrogant og overlegen, mens sannheten er at jeg er veldig stillferdig og en smule sjenert. [&o]

Sånn er jeg og [&o]
Tror det ofte kan bli missoppfatta [&:]

Hmmm. Det er litt vanskelig å svare på egentlig. Jeg vet at mange oppfatter meg som ei skravlehøne. I utgangspunktet er jeg ganske så sjenert, men skravlinga er min måte å komme over det på. Ellers vet jeg at folk som kjenner meg synes at jeg snakker til omtrent alle mennesker som om jeg skulle kjent dem fra før. Forhåpentligvis mener de fleste at jeg er blid og omgjengelig, men det vet jeg ikke med sikkerhet.

Og så vet jeg at jeg innimellom blir sett på som en litt besser wisser. Jeg er jo lærer, og for mange så er vi rett og slett utålelige...

ORIGINAL: vannmann_81

ORIGINAL: Delirious

Da jeg traff deg første gang på Egon trodde jeg at du var kjempesjenert og stille, men hver gang jeg har møtt deg har du jo motbevist det :)

Men trodde aldri du var arrogant og overlegen :)

Hehe.. Jeg tør fort opp når jeg føler meg komfortabel, og har mye til felles med de jeg prater med. [:)]

Det er vel helst i visse situasjoner, f.eks når jeg er ny på en arbeidsplass. Jeg er så dårlig på å ta initiativ til å hilse på og snakke med folk, så jeg unngår ofte sånne situasjoner. Derfor kan vel folk oppfatte meg som overlegen, når jeg egentlig er sjenert. [:)]

Jeg tror nok de tenker jeg er en slask. Hehe. Har ikke så mange fine klær, hvertfall ikke etter dette svangerskapet.
Går fremdeles i enkelte gravidbukser for jeg har fremdeles 10kg å gå ned før de gamle klærne passer igjen [:'(]

ORIGINAL: Iverill

Jeg aner ikke hvordan folk oppfatter meg som menneske..

MEN: Jeg vet folk oppfatter meg uforsiktig og likegyldig som mamma.
Jeg er ikke så redd for at Erica skal komme til skade, bli skitten osv. Jeg lar henne krype på gulvet på resturanter, i butikker og lignende.
Det får jeg utrolig mange stygge blikk og mindre hyggelige kommentarer for.

Der tror jeg folk nok oppfatter meg på det stikk motsatte - på grensen til hysteriske. [:)]

ORIGINAL: Iverill

Jeg aner ikke hvordan folk oppfatter meg som menneske..

MEN: Jeg vet folk oppfatter meg uforsiktig og likegyldig som mamma.
Jeg er ikke så redd for at Erica skal komme til skade, bli skitten osv. Jeg lar henne krype på gulvet på resturanter, i butikker og lignende.
Det får jeg utrolig mange stygge blikk og mindre hyggelige kommentarer for.

Seriøst? [&:]

ORIGINAL: Dollysmurfen

Skal vi se..
Jeg har både vært hore, alkis, narkoman, bitchy, arrogant og overlegen på bygda.

Men jeg tror nok de fleste oppfatter meg som en smule selvgod, selvopptatt, overflatisk og overlegen.
Tror også noen kan oppfatte meg som sluty, fordi jeg ikke er redd for å snakke om sex.
[:)]

Wow, det må jeg si [:D] Bygda is tha bomb når det kommer til å sette stempel på folk .

Jeg tror ofte at folk tenker "kan hun ikke bare holde kjeft i 1 minutt?!" om meg [:D] Jeg er ei skravlekjerring, og skravler som jeg skulle ha kjent deg hele livet. Enkelte føler seg nok litt overtrampet, men her kommer altså jeg. Take me as I am [:D]
Ellers så har jeg hørt at jeg virker prippen og jålete. De som kjenner meg kan vel avkrefte at jeg er det, og heller legge til vimsete. Jeg er helsikes vimsete! [8D]

typen sier at jeg sender stygge blikk til folk, har oxo veninner som har sakt det for hender at jeg sender de oxo sånne blikk tydelig vis ( men de kjenner meg så de vet at jeg ikke mener noe med det) men jeg får det ikke med meg en gang at jeg gjør det, eller så kan jeg se ut som jeg er sint å overlegen. for når jeg er ute så pleier jeg å gå i min egen værden.
men egentlig så er jeg VELDIG skinert og er ganske stille av meg.

ORIGINAL: vannmann_81

ORIGINAL: JeanetteR

Jeg tror ofte at folk tenker "kan hun ikke bare holde kjeft i 1 minutt?!" om meg [:D] Jeg er ei skravlekjerring, og skravler som jeg skulle ha kjent deg hele livet. Enkelte føler seg nok litt overtrampet, men her kommer altså jeg. Take me as I am [:D]
Ellers så har jeg hørt at jeg virker prippen og jålete. De som kjenner meg kan vel avkrefte at jeg er det, og heller legge til vimsete. Jeg er helsikes vimsete! [8D]

Jeg håper jeg kan få treffe deg på ordentlig en gang frøken skravlevimsekjerring :)

Fiiiint, for jeg håper jeg får treffe deg også [;)][:D]

aner ikke hvordan andre oppfatter meg.
men er stille og sjenert. sier vel helst minst mulig, utenom til fam og gubben, venniner osv.
og gubben sier jeg er vel overhyggelig av og til.
smiler til alle jeg føler ser på meg.. haha [8D]

Back
Topp