hva tror dere?

Mamma2010og2014

Glad i forumet
får 6 år siden fikk min tante en gutt å lånte en vugge av mine foreldre (den jeg hadde da jeg var liten)
så 2 år etter at han ble født fikk min kusine (tanten min som fikk en sønn er mor til henne å) vita at hun var gravid..
da lånte tanten min vuggen og hennes stellebord videre til henne.. nå er det jo da min tur med babytid i familien å nå fikk jeg spørsmålet av min kusine om jeg ville låne stellebord å vugge av henne..hun sa også at dette hadde hun fått av min tante å mn mor.. jeg sa jo selvfølgelig ja, MEN det er jo i bunn å grund min mor som eier denne vuggen å hun sa til meg i desember at jeg da kunne arve denne vuggen som jeg hadde da jeg var liten.. å stelleborde er jo i bund å grunn min tante sitt.. fikk spørsmål av min tate om jeg ville låne det av henne også, men så lege begge dem har spurt om jeg vil låne det så får de finne ut av hvem jeg skal levere det til når jeg er ferdig :P
MEN jeg tenker på vuggen.. mener dere at jeg skal levere denne tilbake ti min kusine om hun da kommer å spør om den senere.. vet hun låner vekk ting ofte til sine venniner så ja er en teit ting å teke på nå, men jeg mener jo at jeg skal beholde den i å med at min mor sa jeg kunne arve den får hun lånte den jo vekk å ga den ikke :S

hva mener dere ? [8D]

Jeg mener vugga er rettmessig din jeg da. Mulig at kusina di ikke visste at den egentlig kom fra mora di?

hun spurte meg om den ista å sa skrev hun det slik :
jeg har vugge å du kan låne av meg som jeg fikk av dere/de mor...

men min mor lånte den bort til min tante får 6 år siden så mamma viste ikke eigang at min kusine hadde den.
hun sa til meg i jula at: tante turid har jo vuggen vår som vi brukte til dere så den kan du jo arve om du har plass..

å tante turid sa at hun ikke hadde gitt noe til min kusine, men at hun lånte dette av henne igjen [8D]
men da skjønner jeg ikke hvorfor hun låner ting videre når hun selv har lån det [&:]
gått det er det eneste jeg skal låne av henne, mer tør jeg ikke får nå vet jeg jo aldri om hun faktisk har lånt dette videre fra andre [8D]

Den vuggen hører jo til i DIN familie.. Og syntes dere skal få bestemme hvem og når den skal brukes..
Jeg ville nevnt det for din mor. Vil tro at hun vil ha den i sin slekt..
Det vil jo være gøy for dine barn igjen å bruke denne vuggen..
Vi har en sånn som ar gått i arv.. veldig koselig

Dette er ikke noe problem, spørr din tante om du skal levere stellebordet tl henne eller din kusine, sier hun din kusine så leverer du det til henne når den tid kommer. Spørr din kusine etter vuggen så sier du at den er din og at du trodde din tante hadde fortalt henne det. Det er jo ikke sikkert hun lager noe bry,men gjør hun det så sier du bare at dette får hun ta med sin mor og ikke med deg.

ORIGINAL: 1100

Den vuggen hører jo til i DIN familie.. Og syntes dere skal få bestemme hvem og når den skal brukes..
Jeg ville nevnt det for din mor. Vil tro at hun vil ha den i sin slekt..
Det vil jo være gøy for dine barn igjen å bruke denne vuggen..
Vi har en sånn som ar gått i arv.. veldig koselig

Helt enig!!!

var sånn jeg også tenkte [8D]
ville bare høre meg med dere slik at jeg ikke gjørde eller sa noe helt feil [8D]
har nok familikonflikter fra før, om ikke det skulle komme enda en av dette..

Back
Topp