hva tror dere??

maja88

Gift med forumet
tror dere at spire nr 2 er hos meg enda?? siden eg nå har blødd i 9 dager uten stopp.. blir spennende å se på UL på torsdag å se om ting har forandra seg da..

vanskelig å si, men jeg håper virkelig den har klort seg fast[:)]

ORIGINAL: SistemannIMagen

signerer denne jeg.[:)]

ORIGINAL: Tutti80

ORIGINAL: SistemannIMagen

signerer denne jeg.[:)]

Nå er det noe jeg ikke har fått med meg? [:(]
Er det tvillinger og det er fare for å miste den ene, eller er dette 2dre spira du evt mister pga at du har mista før?

Kanskje dette er blitt snakka om før jeg kom inn hit[8|]

Uansett hvordan det ligger ann så håper jeg allfall at hjertet(ene) slår som bare det når du kommer på torsdag, har ikke no trua på at det går galt allfall[:D]

ORIGINAL: ^Milla^

Er det tvillinger og det er fare for å miste den ene, eller er dette 2dre spira du evt mister pga at du har mista før?

Uansett hvordan det ligger ann så håper jeg allfall at hjertet(ene) slår som bare det når du kommer på torsdag, har ikke no trua på at det går galt allfall[:D]

eg var med tvillinger og har mistet den ene.. så nr 2 er igjen å stor fare for å miste den også. derfor eg har vært på UL tidligere og skal på UL igjen på torsdag..

å når eg var på UL så fikk vi se hjerte slå, men fostret som er igjen har problemer med å danne en morkake siden det er så mye blod i livmoren min etter at eg mistet den ene ..

ORIGINAL: maja88

ORIGINAL: ^Milla^

eg var med tvillinger og har mistet den ene.. så nr 2 er igjen å stor fare for å miste den også. derfor eg har vært på UL tidligere og skal på UL igjen på torsdag..

å når eg var på UL så fikk vi se hjerte slå, men fostret som er igjen har problemer med å danne en morkake siden det er så mye blod i livmoren min etter at eg mistet den ene ..

Ahhh var det deg det ja, syns å ha lest noe sånt en plass [8|]
Huff høres ikke noe hyggelig ut[:(]
men tror uansett det går kjempeflott jeg da, lille spiren skal jo være her sammen oss til november[:D][:D]

[:D][:D]

håper virkelig på det [:)]
har så lyst til og bli kjent med lille gullet som har gjort meg så dårlig [;)]

ORIGINAL: veslemor24

Jeg tror det går bra, husk at den du mistet vil gjøre at du blør en stund.

ja, regner nesten med det siden eg no har blødd i 9 dager..

ORIGINAL: maja88

[:D][:D]

håper virkelig på det [:)]
har så lyst til og bli kjent med lille gullet som har gjort meg så dårlig [;)]

Skjønner jeg godt, skal allfall krysse alt jeg har for lille gullet ditt[:D]
Er ikke såååå lenge til torsdag nå[:)]

ja, tror hele familien min og gubben sin krysser for oss altså [:)]

huff, nervepirrende!! Ønsker deg/dere lykke til!!

Back
Topp