Hva tror dere??

Vi2!

Flørter med forumet
Tror dere en betennelse i munnen/tanna slår ut på crp, å at jeg kan få antibiotika av legevakta??

Har så vondt at jeg døøøør snart[:(][:(][:(]

Har ikke peiling, men føler med deg.
Har hatt det selv tidligere [&:]

Nei det skjedde meg en gang og de sa til meg at det kunne ikke gjøre noe med det. Måtte på tannlegevakta.

ORIGINAL: Juliejr

Har hatt det mange ganger, så vet at det er det igjen... å det er jo bare en kur med antibiotika så er det over.... men helvete å vondt det er.....

Aner ikke om det slår ut påå crp, men det er ikke noe å vente med. Reis til tannlegevakta nå!

ORIGINAL: Vi2!

Har hatt det mange ganger, så vet at det er det igjen... å det er jo bare en kur med antibiotika så er det over.... men helvete å vondt det er.....

hvor i munnen er det da? må du ikke snitte?

ORIGINAL: *Krusedull*

ORIGINAL: Vi2!

hvor i munnen er det da? må du ikke snitte?

Nei, må ikke det, er helt innerst i munnen....oppe,... hatt det før, å det eneste di gjør er å gi antibiotika...

Her er ikke tannlegevakt..... er det muuuuuulig????
Å legevakta kunne ikke hjelpe....[:(][:(]

hvis du ikke er gravid kan du ta en blanding av paracet og ibux.. det har hjulpet meg.. ikke ligg flatt, da dunker det mer.. du bør ringe tannlegen om en akutt-time imorgen. god bedring!! vet hvor vondt det er!

Back
Topp