hva tror dere`?

MarcusMamma

Forumet er livet
har bare mørke møbler og har en sjenk som er malt brun. men er litt lei av alt dette mørke. men vil ikke ha alt lyst, tror dere det hadde blitt stygt med blandet? teppe og gardiner er lyst og snart puter og. men vis jeg hadde malt sjenken hvit hadde det blitt stygt`?

d va ei her inne saa viste koss hu hadde d...hu hadde moerke moebler og noken kvite...syns d va kjempe fint eg!
saa syns du ska gjer d eg!

Jeg har hvite hyller, tv-benk osv, men spisebordet og sofabordet er i brunsvart. Syns det er stilig med litt blanding.. Det skal jo være litt ens egen stil og da[:)]

Kan bli fint det[:D]
Hva om du har lissom en 'gruppe' hvitmala og en 'gruppe' mørkt? asså feks lyse i stua og mørke et annen rom[:D]

Jeg syns det er veldig fint med blanda.... jeg har mørke brun tv benk, stuebord og stort skap, mens spisestua og en sjenk er hvit...

vanskelig og ha "grupper" har mørkt på soverommet, og noe lyst i gangen og mørkt i stuen.
vil ikke bytte ut alt til lyst i stuen (ennå) så har lyst av tekstiler og sånn. og har ett ikea skap så toppen og bunnen på er hvit så blir bare det og den sjenken eventuelt som blir hvit da..[:)]

jeg tror det hadde blitt kjempe bra med litt blanding....[:)]

Back
Topp