Hva tror dere?

Rimfrost

Flørter med forumet
Jeg har vært inne på ett annet forum. Der var det i går en jente som ble tatt for og være nettroll... Altså, opererte med to nick, stjålet bilder av andre og lagt ut som sine egne.

Jeg blir så betenkt jeg. Er det virkelig så lett? Hvordan må ikke de personene slite de som klarer slikt, å produsere ett helt liv på nettet...
Klarer ikke bli sint en gang jeg, selv om jeg var en av de som ble lurt trill rundt. Jeg får bare vondt langt inni meg over at ett menneske kan være slik, leve på en løgn om man kan kalle det det.
Dikte opp historier, som faktisk treffer andre midt i hjertet... Leke med folk slik.
Skjønner ikke at det går ann. Jeg bare tenker, hva med allt om ens selv som en har lagt ut på nettet... får frysinger jeg!

Det finnes desverre mange syke personer i verden, og i Norge får du så å si ingen straff for å gjøre ting som det der... [>:]
Merkelig nok, men hun er jo sikkert bare sykt misunnelig på dere som har "alt". Kanskje hun synes du er pen, har en herlig mann (om hun har sett bilde), har flotte barn, og skulle ønske hun kunne leve som deg, og dermed lever i sin egen lille verden og  juger så hun tror det selv... [&:]
Det finnes maaaange syke mennesker, samboeren min jobber i to av de ledende psykriatriske sykehusene rundt hovedstaden, så for meg begynner det å bli lite som sjokkerer lengre...
Og jeg har bare hørt en liten brøkdel....[&:]

Vær forsiktig, det er alt jeg sier! [:)]

Det har vel skjedd her inne også det, ikke så uvanlig desverre[:'(]

Back
Topp