Hva tror dere?

cam87

Flørter med forumet
Gutten min på 16mnder har vært litt forkjøla (hoster,snørrer) i snart 3 uker.
Var hos doktoren med han for 2 uker siden, og da sa doktoren at det bare var vanlig forkjølelse.
Han har bare hostet på natta, og har noen netter hostet til han har spydd.

Men de 4 siste nettene har han spydd helt plutselig, våkner på natta og skriker litt,og spyr som bare det.
Har tenkt det sikkert har vært omgangssyken, men er litt rart at det bare er om natta.
Og om dagen har ikke spydd , og vært i helt fin form.

Noen som vet hva dette kan være????
(skal til legen med ham imorra igjen også)
 
Det kan være omgangssyken, noen spyr bare på nettene..
Tassen min kastet opp bare på natta di siste to dagene, tilsammen pågikk dette 1 uke.

Men ang forkjølelsen, er det blitt tatt CRP prøve av han?
 
Okei, det var jo litt betryggende værtfall, begynner bli ganske redd hva dette kan være.[&:]
Nei tok ikke noen prøver, bare kikket i halsen og ørene.
Må også legge til at katta har har hatt mark[:'(] og har lurt litt på om det kan ha smitta over.
Men har ikke sett mark i spy, bajs eller i rompa....
Hmmm.
 
Ville tatt han til legen igjen i morgen, og få krevd en crp prøve av han.

God bedring til gutten din [:)]
 
Du kan jo alltids ta ein telefon te legevakten nå?
Bare for sikkerhetsskyld.
 
Og ta han me te legen i mårå.
 
Har snakket med legevakta, og de kunne heller ikke si noe annet enn at de ikke viste helt hva det kunne være,og at de ikke så på det som haste sak så vi kunne ta han te legen imorra.
Så for vell roe meg med det til imorra.[;)]
Takk for svar jenter![:)]
 
Dattern min har vært sånn. Grunnen til de spyr om natta kan være at slimet samler seg opp. Barn kaster opp når det blir mye slim, og helst om natten. Tror ikke det er noe farlig i det hele tatt, bare ubehagelig med slimet. Jeg var hos barnelege med henne til slutt, for hun holdt på sånn i måneder, og han fortalte meg at når unger hoster om natta, men er friske om dagen, skal de medisineres uansett. Lykke til hos legen dag!
 
Back
Topp