Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags type test er det?Hei? Hva tror dere om denne? Bga p piller i maaange år og mange år siden mens aner jeg ikke hvor i syklusen jeg er. Har tenkt til å vente et par dager nå før jeg tar en ny test. mdn vill høre deres tanke å erfaring!
Rfsu. Veninna mi har tatt helt lik og hennes syntes mindre og hu fikk ungeHva slags type test er det?
Ser jo positiv ut, men vet endel kan gi skyggestreker.. bli veldig spennende når du tar en ny i morgen
RFSU er noe skikkelig dritt tester, de er ofte veldig svake så vil tro du hadde fått en sterkere positiv med annen testRfsu. Veninna mi har tatt helt lik og hennes syntes mindre og hu fikk unge
Prøve i morgen. Men sykt vanskelig og vente da man tror men kan være i tvil fortsatt! Mann vill jo bare ha svarRFSU er noe skikkelig dritt tester, de er ofte veldig svake så vil tro du hadde fått en sterkere positiv med annen test
Ja veldig vanskelig å vente! Derfor tester jeg alltid med forskjellige type strimler, både babyplan og make sure. Begge gir tydelige streker veldig tidligPrøve i morgen. Men sykt vanskelig og vente da man tror men kan være i tvil fortsatt! Mann vill jo bare ha svar
Tusen takk for svarSer positiv ut, men enig at RFSU er dårlig tester