Hva tror dere?

RainbowHope

Betatt av forumet
Jeg fikk positiv graviditetstest for 1 uke siden. Dagen etter begynte jeg å blø og det kom koagler. Jeg har også hatt en del smerter i forbindelse med blødningen.
I dag har blødningen begynt å avta og jeg tenkte å ta en ny graviditetstest bare for å se at den var blitt negativ igjen og at aborten var komplett.
Men testen er fortsatt positiv. Dette er på utvannet urin. Den er sterkere enn for 1 uke siden. I forhold til når eggløsningen var, skulle jeg vært 4+5 eller 4+3 i dag (litt usikker).
Jeg får ikke komme inn til gyn før i uke 6 uansett :(

Er det håp i sikte? Eller har noen erfaringer?
 

Vedlegg

  • 68434424-5C64-4334-B13D-ADEC7831B0FA.jpeg
    68434424-5C64-4334-B13D-ADEC7831B0FA.jpeg
    29,2 KB · Visninger: 132
Jeg fikk positiv graviditetstest for 1 uke siden. Dagen etter begynte jeg å blø og det kom koagler. Jeg har også hatt en del smerter i forbindelse med blødningen.
I dag har blødningen begynt å avta og jeg tenkte å ta en ny graviditetstest bare for å se at den var blitt negativ igjen og at aborten var komplett.
Men testen er fortsatt positiv. Dette er på utvannet urin. Den er sterkere enn for 1 uke siden. I forhold til når eggløsningen var, skulle jeg vært 4+5 eller 4+3 i dag (litt usikker).
Jeg får ikke komme inn til gyn før i uke 6 uansett :(

Er det håp i sikte? Eller har noen erfaringer?
Mulig du fortsatt er gravid siden streken er sterkere. Noen får jo det man tror er mensen men så viser det seg at det var helt uskyldig. Ville ha bestilt time til lege for å få tatt en hcg prøve. Lykke til og håper det er en liten spire ❤️
 
Jeg har hatt fossblødninger med koagler og smerter i uke 6tror jeg det var.. jentungen er en mnd gammel :p
 
Takk for svar ❤️
Jeg får høre med legekontoret om å få målt HCG i blod til uka.
Så fint å høre at noen har opplevd at det kan gå bra likevel. Jeg sitter her i håpet. Har fortsatt typiske graviditetssymptomer som kvalme, trøtthet, menssmerter/murringer og ømme pupper. Håper spiren sitter denne gangen her. Blir en spennende uke!
 
Jeg har opplevd to kjemiske (SA før uke 5) og da har det ikke vært noen tvil om at jeg har mistet ut ifra styrke på strek. Streken har blitt svakere/borte relativt fort når blødningene(TR) har kommet. Jeg vil si at det er håp for deg enda ja ;)
 
Takk for det ❤️
Var hos legen å målte HCG denne uka. Fikk ikke vite tallene, men den var dessverre synkende :( Gleder meg til å bli ferdig med denne aborten, så vi kan prøve igjen... Dette er 4. gang på rad :(
 
Back
Topp