Hva tror dere?

Septembergull15

Forelsket i forumet
Hei.

Søstra mi jobber på legesenter, og pleier å ha med graviditetstester hjem. De bruker siemens clinic et eller annet, og disse kan brukes uten å måtte ha de i maskinen. Men da skal det være 3 streker ved positiv test.
Jeg tok en idag, 11 dpo, da jeg hadde gått tom for BT. Og det kom 3 streker ganske med en gang, det har det ikke gjort tidligere. Har kun fått to streker (negativ) når jeg har testet med dem tidligere.

Legger ved bilde. Hva tror dere? Strekene er mer tydlig i virkeligheten. Noen som har erfaring med disse? :)

Vedlegg

• 1421052449534.jpg
    1421052449534.jpg
    32,5 KB · Visninger: 785
gratulerer:)

Så spennende! Jeg ser også tre streker, gratulerer :)

Hei.

Søstra mi jobber på legesenter, og pleier å ha med graviditetstester hjem. De bruker siemens clinic et eller annet, og disse kan brukes uten å måtte ha de i maskinen. Men da skal det være 3 streker ved positiv test.
Jeg tok en idag, 11 dpo, da jeg hadde gått tom for BT. Og det kom 3 streker ganske med en gang, det har det ikke gjort tidligere. Har kun fått to streker (negativ) når jeg har testet med dem tidligere.

Legger ved bilde. Hva tror dere? Strekene er mer tydlig i virkeligheten. Noen som har erfaring med disse? :)
Ser og tre streker. Gratulerer:)

Så snille dere er! Vet ikke hva jeg skal tro enda, men det er det nærmeste jeg har kommet positiv på 6 mnd. Håper digital test viser gravid om 3 dager :) hvis jeg klarer å vente så lenge da.. :p

Ser tre streker ;)

Tok en RFSU test idag, var så utålmodig. Det kom rosa strek etter tidsfristen.

Er denne positiv? Streken synes bedre i virkeligheten, vanskelig å ta et bra bilde :p

Vedlegg

• 1421153654715.jpg
    1421153654715.jpg
    36,3 KB · Visninger: 218
  • 1421153676130.jpg
    1421153676130.jpg
    21,7 KB · Visninger: 239

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp