Hva tror dere?

Karolili

Forelsket i forumet
Mailykke <3
4dpo og ekstremt trøtt, hetetokter, menssmerter og stikkinger og generelt utilpass. Minner veldig om sist, men tidlig?

Er mange som kjenner ting tidlig fordi man kjenner ekstra nøye etter. Vanakelig å si om det er det at man er spente eller om man kjenner symptomer på graviditet. :-P men det er vel ikke farlig likevel

Jeg kjenner etter som en gal :p Men trøtt- og uvelheten trenger jeg ikke kjenne etter for å si det sånn. Blæh.
Lett å skuffe seg selv ved å gire seg opp.

Jeg hadde veldig tidlige symptomer sist, men da innså jeg ikke hva det var før i etterkant.

Jeg er også 4dpo :-D kjenner stikking i magen inni mellom!!

"Prøvd siden april 2012... En BO.."

Nei. Jeg ser den. Hehe. Men det kan jo være at kroppen gjør seg klar for at egget skal festes, og dette gjør deg sliten og uvell. Men jeg er ingen ekspert, bare tenker at det ikke er umulig.

Jeg kan være 5dpo også, men det føles i hvert fall som noe har skjedd i dag. En helt annen form og følelse i hele meg. Kvalm av og på også. Svartner i ett kjør. Men jeg er totalt åpen for at alt sammen er innbilning. Det skulle slettes ikke forundre meg. Kan like gjerne være jernmangel igjen liksom :D

6 DPO her, og har kjent kvalme i flere dager, oppblåst, treg mage, trett og sliten og får flere ganger for dagen hetetokter eller hva jeg skal kalle det og blir uvel, vil helst legge med ned da. Håper jo fælt, men er som deg veldig klar over at dette nok likeså godt kan være innbilninger, eller jernmangel ;)

Uansett godt at vi er flere i samme båt. Fremdeles en drøy uke til det er noe poeng i å teste, ifølge fertilityfriend halvannen uke, så enn så lenge forsøker jeg å tenke på alt annet, samt forberede meg på at mensen kommer som vanlig...

Jeg kjenner det igjen fra sist, ja. Men jeg har glemt alt om når disse tingene skjedde.

Nå er jeg egentlig nesten ikke i tvil. Denne stikkingen i puppene er ikke til å ta feil av.

Merkelig denne andre gangen! 1 uke etter eggløsning sa jeg til samboeren at NÅ er jeg gravid :P Kjente igjen alt fra forrige gang.. Men jeg er enda mer oppblåst nå! HATER denne første tiden med den oppblåste magen :( Man føler seg bare tjukk.. hehe.. Jeg fikk ikke positiv test før i dag tidlig, men jeg var så sikker på tegnene at jeg bare visste det :) Tror du kjenner kroppen din! :) Håper virkelig det er en spire der :)

Skulle ønske kroppen min kunne fortelle meg om det bare er pms eller graviditet. Jeg har ikke hatt tid til å sitte og kjenne etter, men jeg trenger ikke kjenne etter disse hetetoktene, hopepinen og trøttheten i hvertfall. Uvelheten, mensmurringene og sting i puppene er også veldig tydelig. Men jeg er bare 6 dpo.

Back
Topp