Hva tror dere?

Idadada

Betatt av forumet
Nå er jeg litt i beita etter å få meg leilighet.
Har ringt på en som er 60kvm. Men med ett soverom.
Er det nok til meg og baby?

Jeg har ikke så mye ting, men er redd det fort blir mye.
Hva mener dere? :)
HJELP !

Tidligare bodde eg på 45 kvm med 1 soverom fra prinsen var ca 1,5 til han var 3,5.
60 kvm hadde vært luksus for min del ;)
Så ville gått for den eg, viss du er fornøyd med den.. :)
Stort nok er det og ;)

Viss det bare blir dere to så går det sikkert kjempefint. Det blir lett mye ting når man har en unge, men med god organisering og oppbevaringsplass kan du likevel ha det noenlunde ryddig selv på et lite areal.
Synes ikke 60 kvm er så lite heller, da... :)

60 kvm er jo mer enn nok for dere 2 ihvertfall i 2 år fremover.. Men om du treffer noen da så er jo den litt lei.
Men skal du kjøpe eller leige?

Jeg bor på 50 kvm nå, med kun et soverom..og tror nok det skal gå fint med tanke på plass :) Blir noen utfordringer med lite bad hos meg, men finnes enkle løsninger på alt :D

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

jeg kjenner et par som bor på liten studenthybel med 2 små barn OG en katt... Det funker fint ;)

Om du skal leige er jo det ihvertfall ikke noe problem. Da kan jo du si den opp når som helst om noe skulle endre seg. :)

Jeg bor på 50 kvm nå, med kun et soverom..og tror nok det skal gå fint med tanke på plass :) Blir noen utfordringer med lite bad hos meg, men finnes enkle løsninger på alt :D

Gjør du? :)
Hvordan fungerer det hvis du feks skal ha besøk, og ungen begynner å nærme seg året osv?
Du tror d går bra? :)

Det går nok helt fint, er veldig vanlig i sentrale bystrøk.
Vi bodde alle tre på. 60 m2 til jenta var over ett år- 60m2 er jo en god størrelse det :)

Gjør du? :)
Hvordan fungerer det hvis du feks skal ha besøk, og ungen begynner å nærme seg året osv?
Du tror d går bra? :)

Det finner jeg ut av da ;) Hehe :) Men alt går nok. Blir spennende å se ihvertfall når det blir barnedåp, for da kommer det noen å skal være hos meg..så får vel innlosjere de på reisesenger i stua :p Godt det er god plass der ihvertfall :D

Det finner jeg ut av da ;) Hehe :) Men alt går nok. Blir spennende å se ihvertfall når det blir barnedåp, for da kommer det noen å skal være hos meg..så får vel innlosjere de på reisesenger i stua :p Godt det er god plass der ihvertfall :D

Oii hørtes hektisk ut :p
Men alt går vel :)

Back
Topp