Hva tror dere?

helen79

Forumet er livet
Hadde normal mens 30. november, Så tenkte jeg mensen skulle komme igjen ca. 4 uker senere. Men neida, den kom 4. januar, en uke etter forventet. Så varte den bare 4 dager og det var ikke normal blødning. Skiftet ikke bind så ofte, liksom. Itillegg har jeg verket litt i puppene. Så skal jeg til legen og få satt inn spiral på tirsdag. Hva tror dere, hva ville dere gjort?

Kanskje d var festeblødning? Sånn var d æ fant ut æ va gravid... Først mens-lignende blødning ei uke etter tida, som varte bare en dag, ca, og så veeeeldig ømme bryst... Du får ta en test, hvis du tør, ellers finn jo legen d ut p tirsdag!
Tvi tvi!

Fikk fjernet spiral i april i fjor, så vi har prøvd å bli gravide. Ble jeg ikke gravid innen i fjor så skulle jeg få spiral igjen. Min mann ville nemlig bli ferdig med barn i år, da han blir 35 år til sommeren. Og det har vært greit for meg, men er jeg gravid nå så er det fint. Men er jeg ikke så skal jeg ha spiral igjen.

ville tatt en test jeg...de er som fuvi23 sier..det kan ha vært en feste blødning...

lykke til i allefall!

klem[:)]

Ikke godt å si, men greit å vite om du er gravid eller ikke før spiralen blir satt i iallefall.[:)]

Back
Topp