Hva tror dere?

Renate_23

Forelsket i forumet
jeg er nesten to uker forsinka med mensen, begynte å kaste opp for noen dager siden på morgenen og på kvelden...får kvalmebyge
hver gang jeg kjører bil eller buss...!!!! Er kjempe nervøs...
tenk om jeg er gravid igjen, eller kanskje jeg bare er syk????
har tatt tester, men dem blir negative....så jeg vet ikke jeg altså :/

Jeg ville ikke ha bekymret meg for tidlig i alle fall (lettere sagt enn gjort, ja).

skal prøve på det[:D] er bare litt vanskelig...[8|]
kanskje det er hode mitt som bare spille meg ett puss :0)

men det som er, er att det var akkurat slik jeg var i begynnelsen av svangerskapet med michelle[&:]

men satser på att det er hode mitt:)

Jeg har en hormonspiral som lurer meg i tide og utide selv. Nå tror jeg at jeg snart må ta en test igjen [8|] Så den er kanskje ikke så sparsom av seg likevel..

Hva slags prevensjon går du på? Det kan jo også være at kroppen fortsatt bruker litt tid på å komme ordentlig i gang igjen også. Det er jo tross alt bare ca 9 måneder siden fødsel for de fleste [:)]

Får håpe utfallet blir som du håper på da! [:)]

vel det som er tingen jeg bruker ikke no prevensjon[&:][8|]
men han har ikke kommet inni meg, bortsett fra engang, men er no ikke akkurat d sikreste det heller... hehe... vi har vært en smule dum i hue når det kommer til prevansjon...
var flinke en stund til å bruke kondom da mene....

Er jeg gravid så bærer jeg det fram :0) ingen tvil om det.... [:D]
men vill så gjærne vite [&:]

Har man hatt ubeskyttet sex er det klart at graviditet er en mulighet! Jeg ville tatt en test i morgen, jeg. Hvis du har urinprøveglass liggende ville jeg ha brukt morgenurin til testen, selv om det sikkert ikke er nødvendig hvis det er 14 dager siden ikm [;)]

Lykke til da! [:)]

Og jeg vil gjerne vite resultatet [8D]

Skal ta å teste meg på onsdagsmorgenen vist den ikke har kommet:0)

Tusen takk [:D]
skal få vite svaret :0)

Back
Topp