hva tror dere?

Myhope2011

Flørter med forumet
hei! Tenkte jeg skulle vente litt med å inn her p.g.a. jeg er så redd det skal gå galt igjen og at skuffelsen blir så stor atter en gang dersom jeg engasjerer meg for mye i graviditeten for fort -for tidlig...men det går jo ikke an å la være..blir jo såååå glad når man finner ut man er gravid.. Er 6+1 nå og har vist det siden 3+3.. Men nå må jeg søke hjelp fra dere. Har hatt en go del mørk brun utflod i kveld og ble så redd når jeg oppdaget det. Hva tror dere? Mine tidl. Aborter har startet som blødninger, altså rødt, men dette er vel gammelt blod det da eller? Blir gal av bekymrng av ikke å vite. Håper på det beste, men merker jeg har vanskelig for å være positiv.
Btw - Virker som en fin gjeng her inne da, så håper jeg kan bli i allefall 30 uker til :)

Så koselig å se deg her[:)] Og skjønner du er bekymret, og har ventet lengst mulig.
Brunt utflod bør nødvendigvis ikke være noe farlig, men syns du bør bestille legetime i morgen tidlig, så får du avklart det, og så håper jeg det forsvinner over natten =)

Så håper jeg du blir her hele tiden ut!![:D]

Lykke til frøken=)

hei. sier gratulerer jeg og håper vi alle er her i minst 30 uker til[:)]
brunt utflod er ikke farlig, så lenge du ikke har smerter, friskt blod, trenger du ikke å tenke så alt for mye på det.
skjønner det er vanskelig, man blir jo bekymret for masse.
men har hatt det i dette svangerskapet og hadde det i forrige husker jeg. og jeg har lest om ganske mange her inne nå som har hatt det[:)]

men så klart, om du er veldig bekymret, så ringer du legen i morra[:)]

Jeg hadde også litt brunt blod for noen uker siden, men det var nok bare gammelt blod fra sa'en i mai. Har ikke kommet noe mer etter det. Sikkert bare noe slikt hos deg også.

Håper det blir med det og at du ikke trenger å bekymre deg mer.
Hvis det ikke kommer mer og ikke noe friskt blod hadde ikke jeg ringt legen.

Gratulerer så mye og velkommen hit! [:D] er du bekymret
så burde du ringe legen, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite! [:)]

ORIGINAL: SunShin

Gratulerer så mye og velkommen hit! [:D] er du bekymret
så burde du ringe legen, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite! [:)]

Hei!
Takk for svar jenter![:)] Håper dere har rett! Har ikke kommet noe i dag så.. Har jo blødd mye ved SA og i maaaange dager, så jeg håper dette ikke er noe alvorlig. Skal på tidlig UL, så går bare å venter på å få time.  Siste graviditet hadde jeg MA u.12, så skjønner jeg blir bekymret hele veien denne gangen. Jeg mener ikke å høre sytette ut, men det er så godt å få tømt litt bekymringer da det tross alt ikke er så mange en kan snakke om dette med. Håper vi alle har tøffe spirer som vil være med hele veien til februar :)

Begynte å blø igjen i kveld da. Det verste er vel ikke å vite hva som skjer. Blir nok legetime i morgen :(

nei og nei [&o] får håpe du får et positiv svar hos legen i morra da.
ønsker deg masse lykke til

sign
ORIGINAL: Hope88

Så koselig å se deg her[:)] Og skjønner du er bekymret, og har ventet lengst mulig.
Brunt utflod bør nødvendigvis ikke være noe farlig, men syns du bør bestille legetime i morgen tidlig, så får du avklart det, og så håper jeg det forsvinner over natten =)

Så håper jeg du blir her hele tiden ut!![:D]

Lykke til frøken=)

Ser deg overhode ikke som noe sytete av at du deler din bekymring med oss. Skjønner veldig din usikkerhet med blødning i svangeskapet og at du vil forsikre deg om at alt er bra.
Hvis du har blødninger, men ingen smerter, så er du antakelig en av de som av en eller annen grunn blør i sv.skapene. Men for din egen ro, ville jeg dratt til legen i morgen og ta noen blodprøver for å se om hCG verdiene øker + spurt om å få henvisning til en tidlig UL.

Håper alt er bra og at du blir her sammen med oss i hvertfall 30 uker til jah[:)]
Du er hjertelig velkommen!![:D]

Klem[:)]

vet du noe mer i dag????[8|] hvordan går d m deg??? tenker på deg!

Back
Topp