hva tror dere?

daisy88

Betatt av forumet
legger inn her og, kanskje dere og kan si deres mening?[:)]

nederste er el-tester, di to i midten er fra igår (etter 3 timer og minimalt med drikke) di to andre er fra igår, rett etter jobb, mye kaffe og ak tisset(skviset ut ett par dråper til testen)

Var veldig uklare bilder da, men jeg tro jeg kanskje klarer å skimte en svak strek?!![:)]

ORIGINAL: Linn1986

Var veldig uklare bilder da, men jeg tro jeg kanskje klarer å skimte en svak strek?!![:)]

har så utrolig dårlig kamera på mobil (1,6 mega) så den er nok endel sterkere i virkelig heten, men fortsatt ikke STERK[:)]

men jeg tror jeg tar sjansen og sniker meg stille og forsiktig inn her, men termin 4 el 7. februar....[:D]

tar resten etter UL neste uke, kanskje tar jeg feil eller så er det rett[;)]

god helg snupper[:)]

ser en svak strek der ja..[;)]

wohoo[:D][:D] *men veldig stille*

ORIGINAL: *Emma08*

Kjøp deg en CB[:)]

ORIGINAL: Gjemmer meg litt

Signerer[;)]

ORIGINAL: daisy88

wohoo[:D][:D] *men veldig stille*

Signerer denne jeg [;)]

ja, kjøp en CB så får du jo svar ganske fort[:D]. klarer ikke se noe på bilde[&:].

cb får jeg veldig svak strek på, og jeg mener jeg ser at det er blåfarge på dem, der kommer streken opp ganske fort (og iallefall innenfor tiden) men er litt vanskelig å tro før jeg får en kjempe sterk strek[:D] ( skal litt til for å overbevise meg[8D])

ORIGINAL: *Sperminator*

ORIGINAL: Gjemmer meg litt

Signerer[;)]

å lenge det har kommet frem en strek innen tiden så er den jo positiv :D
Sier gratulerer jeg. i morgen er den nok litt sterkere skal du se [:D]

jEG SER STREKEN JEG [:D] Gratulerer[:D][:D]

tror vi fint kan gratulere deg jeg :)

takker[:D] begynner sånn smått å tro på det, mener det er jo rart hvis det skulle komme opp skyggestrek på 10 av 10 tester (vanlig cb) men strekene blir ikke sterkere, men dem kommer opp fortere....[;)] kan være ett godt tegn, UL denne uken får se hva dem sier[:D]

ser streken eg
sier gratulerer
kan jo ikke slå feil
kjøp en clearablue eller digital
lykke til og oppdater oss snuppa[;)]

ORIGINAL: Brannjente

ser streken eg
sier gratulerer
kan jo ikke slå feil
kjøp en clearablue eller digital
lykke til og oppdater oss snuppa[;)]

har prøvd maange clearblue og får opp en svak strek[:)] ( cb digital viste neg, men kan være jeg testet for tidlig, skal prøve igjen om noen dager, har sen hcg produksjon )

er spent på UL hva dem sier der[:-]
hvisker stille takk og krysser det jeg har for at ikke kroppen har tatt helt av og innbiller meg streker og hcg[8D]

Back
Topp