Hva tror dere?

Silje1982

Forumet er livet
Vi var hos foreldrene mine i dag og av en eller annen grunn var mor etter meg. Jeg har ikke hintet eller gitt henne noen grunn til at hun skal tro at jeg er gravid. Men det begynte først med at hun sa til jenta mi på 19 måneder om jeg hadde baby i magen. Hvor fikk hun det i fra liksom? Heldigvis sa bare jenta mi neeeeeeeeei:) Etter middagen tilbudte hun meg vin. Hæ? Den skjønte jeg heller ikke siden jeg skal på jobb i morgen tidlig. Tror dere at hun mistenker noe?

Er det noen i deres familie som mistenker noe?:)

Mødre har jo en sånn sjette sans. Min mor er skummel på sånne ting!

Virker som hun tester deg litt, ja [:D] Du får bare lyve så det renner av deg, så lenge det er nødvendig, hihi. Er kanskje en sånn mødre-greie å bare forstå slikt?

Her er det ingen i familien som mistenker noe som helst, da jeg ikke har møtt noen av dem siden før jeg ble gravid. Ingen som bor i nærheten, så tror det blir en overraskelse for de fleste når vi møtes og de får høre nyheten.

ORIGINAL: Jaybird

Huff, ikke si det en gang:) Hadde ikke tenkt at hun skal få vite noe på mange uker:) Ikke ville jeg at hun skulle mistenke noe heller:)

Stikkelsbæret: Ja, hun tester meg nok kanskje:) I hvertfall med tanke på at hun vet at jeg har sagt at jeg vil ha tre barn og at minstejenta blir to i oktober.

Åååå, så deilig å kunne holde det skjult uten at noen mistenker noe. Jeg er så misunnelig:)

Misunnelig jeg også! Neste gang jeg er gravid skal jeg bo laaaaangt bort fra familien=P.

Min mor er utenlands, hun kommer hjem neste onsdag. Hun har vært borte i en mnd da, og det er jeg litt glad for.

For hun hadde sikkert merket det[;)]

ORIGINAL: Jaybird

ORIGINAL: prøverpånummer3

Stikkelsbæret: Ja, hun tester meg nok kanskje:) I hvertfall med tanke på at hun vet at jeg har sagt at jeg vil ha tre barn og at minstejenta blir to i oktober.

Åååå, så deilig å kunne holde det skjult uten at noen mistenker noe. Jeg er så misunnelig:)

Det er jo praktisk på en måte, men det er jo veldig hyggelig å ha familie rundt seg til hverdags også, så vet ikke om det veier opp for det [;)]

er jo heeelt tydlig at hun tror/føler noe. Tror ikke noen her aner enda, eller kællen tror kanskje pappa og stemora mi aner noe da....men tiden får vise

Jeg turte ikke omgås mamma for lenge av gangen før jeg fortalte det, nettopp fordi jeg var redd for at hun så det på meg[8D]
Hun påsto at hun ikke gjorde det da, men hun hadde sett at det var noe annerledes, men ikke at jeg nødvendigvis var gravid. er uansett kjempeglad for at hun vet det nå[:D]

Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp jenter[8D][:D] Nå har jeg lest her og jeg er nå overbevist om at mødre skjønner mer enn jeg var klar over[8D] Prøve og servere meg vin var rett og slett litt på kanten[8D][:D] Vi fikk ei vin av hun etter 50-årsdagen til faren min sist helg siden jeg hjalp til der. Og hun maste veeeeeeeeeldig om jeg hadde smakt den. Kanskje jeg skal ta vin i et glass nå til helgen og sende mms til morgen min?[:)] Biter hun på tror dere?????[:D]

ORIGINAL: Gullvinge

hehehe for en luremamma du har[:)] smart å servere vin om man mistenker da[:D]

Haha... hun var skikkelig lur, men hun vet at du lyver, du er datteren hennes og kjenner deg bedre enn du tror..

mamma er ihvertfall sånn, hun kan høre det på tlf smt bare om jeg ikke snakker sant... hehe SLITSOMT!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: sengepolka

ORIGINAL: Gullvinge

hehehe for en luremamma du har[:)] smart å servere vin om man mistenker da[:D]

Haha... hun var skikkelig lur, men hun vet at du lyver, du er datteren hennes og kjenner deg bedre enn du tror..

mamma er ihvertfall sånn, hun kan høre det på tlf smt bare om jeg ikke snakker sant... hehe SLITSOMT!![:D][:D][:D]

Hehe.... er mødre så flinke til å skjønne ting altså?[:)] Nei, det høres ikke ut som du heller kan klare å skjule noe for mammaen din[:D] Men ja, jeg er så bestemt på at de ikke skal vite noe enda, så jeg kommer ikke til å avsløre meg uansett om hun ser på meg at jeg lyver[8D][:D]

ORIGINAL: click

Jeg er overbevist om at alle mødre har en nå-er-min-datter-gravid-radar!! Den har slått ut tidlig hos mamma to ganger[8D] I dag sa hun imidlertid ingenting[8|]

ORIGINAL: click

Jeg er overbevist om at alle mødre har en nå-er-min-datter-gravid-radar!! Den har slått ut tidlig hos mamma to ganger[8D] I dag sa hun imidlertid ingenting[8|]

Hehe... da er det vel bare rett før det blir sagt noe av mammaen din[:D] Hehe... ja, det må jo være trøttende og bli avslørt hver gang[8D][:D]

Jeg for min del håper så inderlig at hun egentlig bare fisket og ikke mistenkte noe[8D] Men hun har vel mistanke[8D] Mormoren min er ekstrem da. Hun merket det på meg med en gang jeg ble gravid med førstemann så hun skal jeg heldigvis ikke treffe på før jeg er cirka 12 uker på vei[8D]

Mødre kan kjenne slike ting på lang vei, det er jeg helt overbevisst om. Det er nok de biologiske båndene som gjør det [:D][:D][:D] Husker da jeg var gravid med eldstemann. Da var det mormoren min som sa noe først. Hun sa bare: "Er det lenge til jeg skal bli oldmor nå? Til høsten regner jeg med..." Hun påsto at hun så det på hoftene mine. Hehe... 

Back
Topp