Hva tror dere!? *UL bilde*

entil?

Forumet er livet
Dette er et UL bilde fra uke 13+3..
Jordmor ville ikke si sikkert hvilke kjønn det var..
Hva tror dere det er!

du er så spent du [8D]

Jeg tror det er en liten skjønning! Kjønn tør jeg ikke gjette på... [;)]

ORIGINAL: Knottet2

du er så spent du [8D]

VELDIG...
KAN hende vi får vite det imorgen.. da får vi kanskje svar på resten av morkakeprøven..
skulle ihvertfall få det før nyttår...
Står klar jeg med bankkort i hånden for å kjøpe blått!!

gutt??? ser ikke helt hvordan bebisen ligger,men hvis jeg ser riktig er det en liten snurrebass nede med beina?[:)]

Gratulerer med graviditeten :) Er ikke du tanten til smula sin Niklas,eller tar jeg heeelt feil nå?[:)]

gutt kanskje? Men nesten umulig og se så tidlig, for er vel nå kjønnsorganet begynner og skille seg ut, for alle er dem vel like veldig lenge, helt til klitoris og kjønnslepper begynner og trekke seg inn, og det er vel på det stadiet du er nå[:D]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

gutt??? ser ikke helt hvordan bebisen ligger,men hvis jeg ser riktig er det en liten snurrebass nede med beina?[:)]

Gratulerer med graviditeten :) Er ikke du tanten til smula sin Niklas,eller tar jeg heeelt feil nå?[:)]

Det stemmer vettu!
Vi skal ha en liten en i juni..

Jeg tror gutt...[:)]

[:D]

litt vanskelig..men ville tippet gutt jeg.

Gratulerer så masse[:D]

ORIGINAL: tipp

litt vanskelig..men ville tippet gutt jeg.

Gratulerer så masse[:D]

tusen takk!

ser jo ut som en pung/snopp[;)] så tipper gutt[:)]

Det kan jo være begge deler, som noen sa over, jenter og gutter ser ganske like ut på det tidspunktet.. Klitoris kan se ut som en penis og motsatt. Lykke til, håper du får det svaret du vil! [:)]

ser jo ut som en liten tass stikker ut mellom bena, så ut fra bilde ville jeg tippet gutt[:)]

Back
Topp