Hva tror dere? *OPPDATERT*

Sunshine86

Forelsket i forumet
Huff, er litt bekymra nå... mulig et er helt uten grunn, men vet ikke helt hva jeg skal tro. De siste dagene har eg vært veeeldig sliten, nesten ikke kunne gjort noe uten at jeg må sette meg ned og hvile.

Det er snakk om å bli sliten av å re opp senga, så ille er det :S

Jeg er veldig trøtt og føler at jeg kunne sovet og sovet og sovet. I tillegg har jeg hatt vondt foran, ganske høyt oppe i magen så jeg blir helt kvalm og uvel av det...

Er så redd for at det skal være svangerskapsforgiftning, dumme meg måtte nemlig inn å lese om symptomer på dette på nettet... 

Det kan jo bare være at jeg er sliten og at livmoren strekker seg og sånn også.

Hva ville dere gjort?

*OPPDATERING*

Var hos legen min i dag, bare for å sjekke at det ikke var noe. Hun tok ultralyd og alt så bra ut med lille snuppa i magen :)

Alle prøvene mine var også bra, men for å være helt sikker ringte hun gynekologisk poliklinikk på sykehuset og hørte med dem.

De ville ha meg inn til en sjekk, for å utelukke at fødsel hadde startet. Heldigvis så det ikke sånn ut og lille snuppahar det bare bra :) sikkert bare ho mor som er sliten. :)

Så nå blir det bra med noen dager påskeferie :)

Heller ta kontakt med jm en gang for mye, enn en for gang for lite. Ring å snakk med dem, du.

Føler meg akkurat samme selv. Men har heldigvis ingen andre symptomer.
Som skrivd over meg,ring heller en gang for mye enn en gang for lite :)
Ikke moro å gå engste seg!
Lykke til :)

enig med jentene over...ring hvis du er usikker på noe!

men jeg kan jo også si at, jeg også har d sånn når jeg gjør noe "anstrengende".
da får jeg kynnere og vondt i magen...

**AM** skrev:
Heller ta kontakt med jm en gang for mye, enn en for gang for lite. Ring å snakk med dem, du.

Sign!

Vell legen min sa det er normalt å bli litt ekstra trøtt i disse periodene.. er jo nå de vokser mest og blir tunge og mer livlig... men ja hør med jm.. er jo alltid greit å bare få hørt, så kanskje du får noen råd og tips som kan hjelpe deg :D7
Lykke til

Det er alltid bedre å komme en gang for mye enn en gang for lite sier legen min. :-)

Har du sjekka om du trenger noe jerntilskudd?
Sist var jeg utslitt av å loffe opp trappa... Men da jeg begynte på jern så kunne jeg plutselig "sprette" opp igjen, he he.

Men altså, ring jm eller lege og hør med de, kanskje du kan få kommet og tatt noen blodprøver og blodtrykk etc. (og jeg ville alltid ha tatt med urinprøve til lege som gravid :-)

Back
Topp