Hva tror dere om dette?

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Nå skal jeg en uke til syden og jeg kommer ikke til å IKKE bade i 30 varmegrader. Såeh.. Jeg får håpe det gjelder ved mye og utstrakt bading i klorvann.

Men nok en ting å tenke på... Bah, det er ikke bare-bare gitt.

Jeg hadde ikke overdrevet badinga, men når å badei basseng er det eneste som ikke gjør vondt med bekkenløsning, så vill ejeg ikke droppet det heller..

Fikk ikke til å lese artikkelen i linken, men kommer nok ikke til å la vær og være med dattera i badeland fordi jeg er gravid, men trenger jo ikke dra flere ganger i uka heller :rolleyes:

Vi går på svømming med lillegutt på 2 år, vi storkoser oss med det og jeg skal iallefall være med på det fortsatt. Mulig det er hold i dette, men jeg badet sist sv skap og har tenkt til å gjøre det denne gangen også ;)

Jeg var ikke i basseng en eneste gang, men barnet mitt fikk eksem! :p Jeg tror mer på gener =)

Hørtes rart ut, jeg bader nok uansett. Det er så mye i livet som liksom er så farlig :p

jeg synes det høres helt tåpelig ut. alt er jo farlig idag. Min datter hadde nok fått astma uansett ettersom jeg har astma og sambo har hatt det og har det i veldig svak grad. Det går veldig på arv mener jeg. men klart ytre ting kan også påvirke det men å drive å unngå no som gjør godt for en gravid kropp og som også er gøy så har jeg ingen idee om å la det være. Jentungen min elsket babysvømminga og elsker den svømminga hun går på nå også. så jeg har ikke noen planer om å nekte henne fordi det kan være farlig.

Og jeg ser på det som en stor fordel å få gå på det samtidig som jeg er gravid da jeg synes det har vært en god trening sist svangerskap.

alt med måte tenker jeg når jeg leser slikt noe.. vesla mi får lett eksem, men jeg var ikke i nærheten av en svømmehall mens jeg gikk gravid med henne.. så tenker at det ikke er bare klorvann som er utslagsgivende i den sammenheng ;)

Jeg hadde ikke overdrevet badinga, men når å badei basseng er det eneste som ikke gjør vondt med bekkenløsning, så vill ejeg ikke droppet det heller..

Svømming i basseng blir jo faktisk anbefalt for de med bekkenløsning, så kan vel ikke være sååå ille da...

tror nok de anbefaler sterkere å ikke bade i basseng UTEN klor hehe..
Det var masse klor da vi var små og før var ikke eksem sååå utbredt så jeg tror det er lite hold i den "påstanden" der..
Ville heller satt forstørrelsesglasset på hudprodukter, "trygge" medikamenter og annet genmanipulert det går ann å stappe i seg..

Svømte en til to ganger gjennom nesten hele forje graviditet og barnet mitt har ikke eksem. Ikke hatt antydninger eller noe som helt form for utslett heller :-)

En hører mye rart når en er gravid, å dette er en av de tingene jeg ikke kan forstå. Jeg kommer til å bade dersom jeg ønsker det. Er jo ikke snakk om hver dag i 9 mnd. liksom :P

Jeg er så glad for å lese kommentarene deres her, jeg har jo blitt SÅ glad i vannaerobicen min. Men hva mener de med at det ikke anbefales tidlig i svangerskapet? Bør jeg drøye vannaerobic fram til en viss uke eller?

Back
Topp