Kjære Chuma!
Det gjør meg så uendelig vondt at du skulle få det svaret i dag. Jeg var like uforberedt som deg, for jeg var sikker på at du med gårsdagens test bare ville få en bekreftelse i dag. Det er så urettferdig at det ikke skulle bli fullklaff denne gangen etter alt dere har gjennomgått. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal skrive, for ord blir fattige.
Du er en fantastisk dame som med dine kloke ord og tanker muntrer opp og hjelper mange av de andre her inne. Du har gjennomgått ufattelig mye på veien frem mot å bli mamma og heldigvis har du vakreste William. Skulle for alt i verden ønske dagens blodprøve gav et annet resultat, men slik gikk det altså ikke. Du virker som en varm, omsorgsfull, forståelsesfull, klok og avbalansert dame med et fantastisk stå-på-humør og det beundrer jeg deg stort for.
Kommer til å savne deg veldig her inne, selv om jeg ikke selv er under behandling eller skal ha nye forsøk! Jeg er, som deg, ferdig med dette løpet. Håper du med tid og stunder finner ut om dere skal bli fosterforeldre eller ei, for det vet jeg du har nevnt tidligere også. De barna/det barnet som eventuelt kommer til dere, vil være svært heldig og få verdens beste omsorg. Det vet jeg!
Ta godt vare på deg selv!
Klemmer fra Knerten07