Hva tror dere om denne testen? *oppdatert*

C

Chuma

Guest
Den offisielle testdagen er i morgen, da skal jeg ta blodprøve og få det endelige svaret. Men jeg tok en billigtest i morges, og jammen synes jeg ikke jeg skimter noe! MEN, kombinasjonen av veldig dårlige odds og veldig høye ønsker gjør at jeg ikke er spesielt objektiv- så helt ærlig, folkens, trenger jeg nye briller? Ser jeg syner? Er det bare ønsketenkning? Eller er det bare en skyggestrek (noe jeg har fått mange ganger før)? Det økte ihvertfall spenningen før morgendagens test enda noen hakk for min del! :-)

ImageUploadedByBV Forum1386660596.108599.jpg

Nå sniker jeg for jeg var på appen og denne lå øverst, men jeg ser en strek. :) Krysser fingrene for deg! :)

(Min strek var svakere enn din i dag, synes jeg utfra bildet, og jeg har akkurat fått "GRAVID 1-2". Kanskje du snart kan ta en digital? :))

*Taster på app på mobilen*

Last edited:
Jeg synes absolutt jeg kan skimte en svak, rosa strek, Chuma! Jeg ser normalt sett ikke de "positive" testene som ofte legges ut på Før svangerskapet, men i ditt tilfelle ser jeg helt klart "noe". Håper inderlig det skal bli fullklaff denne gangen, for det er mer enn fortjent. Krysser faktisk hele meg for et klart, positivt svar på blodprøven i morgen! :smiley-angelic001

Dette blir mer enn spennende og jeg gleder meg til oppdatering i morgen! :)

Syns jeg ser en strek der ja...
Hadde prøvd en digital jeg ;) der ser man svaret tydelig.. :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Det er noe rosa der i alle fall. Og det blir vel ikke det uten hcg i kroppen. Krysser fingrene for en klar strek og positiv blodprøve i morgen :)

Skimter noe der jeg også :)

*krysser fingrene*

Det er ivertfall noe rosa der! :) :) jeg bruker å la testen ligge en stund etter de 2 minuttene, for så å se på de igjen. Da bruker de å bli klarere å tyde (Vet at de da kan gi falsk positiv test, men det har aldri skjedd meg!! De positive blir klarere, og de negative blir blenda hvite!! :) )

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg så det med en gang :-) Veldig lovende!!:D:p:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Æ ser en svak strek der æ asså :) Krysse fingran for dæ!!!!!! :)

Jeg ser en rosa strek:-) Gratulerer!!

Ååååh, så spennende :) jeg synes jeg ser noe :D Hva med å ta en digital???? Har du noen symtomer?

Ser to streker ❤️❤️❤️

Ser to streker :D <3

jeg ser to streker ;)

Herrg... Det er nå noe der!?!

Kjempe spennende! Synes jeg ser en strek ;) Gleder meg til å høre hvordan det går i morgen :)

Back
Topp