Hva tror dere metter mest?

bergfrue

Forumet er livet
VIP
J får grøt rundt kl.18, og en flaske kl.19. Han har frem til nå fått 6mnds-Godnattgrøt fra Nestlé. Den metter helt fint den, men lurer på om det er et fett om jeg bruker den eller en vanlig fullkornsgrøt istedet? Er så teit å kjøpe hundre forskjellige pakker hvis jeg kan kjøpe en. [:)]

trur nok kveldsgrøtem metter mer..
dom hadde ikke den på butikken sist jeg var der, så måtte gi daggrøten på kvelden og de nettene vi gjordet det våknet hu oftere på natta og var sulten, spiste en del pupp..
fikk ny pakke med kveldsgrøt for 3 dager sien og nå sover hu "vanlig" igjen...

Jeg har kveldsgrøt naturell fra nestle 8mnd som jeg har som basis også varierer jeg med evt fuktmos og 6mnd grøter som er gode på smak for å variere smaken på grøten..

Gå over til 8mnd grøt vertfall på kvelden

Vi bruker bare de vanlige grøtene til kvelds og vi... Har ikke prøvd noen av kveldsgrøtene da, så vet ikke hvilken forskjell det evt. ville gjort her...

ORIGINAL: FRK John Deere

Jeg har kveldsgrøt naturell fra nestle 8mnd som jeg har som basis også varierer jeg med evt fuktmos og 6mnd grøter som er gode på smak for å variere smaken på grøten..

Gå over til 8mnd grøt vertfall på kvelden

Visste ikke den fantes i 8 mnd, har iallefall aldri sett det selv!

Finnes 8 mnd ja :) men de selger den ikke på prixen her..men kommer jeg forbi en butikk med den så skal jeg kjøpe inn..jeg bruker nå havregrøt med eple 8 mnd..

Vi bruker God Natt grøt 8 mnd, og den metter mer enn God Natt grøt 6 mnd her ihvertfall:) På dagtid er det litt forskjellig, kjøper nye varianter når det er tomt så han ikke skal bli "matlei" :p

Back
Topp