Hva tror dere? :) *med bilder*

PijaMi

Glad i forumet
Jeg skal klippe meg til torsdag, for nå er jeg lei av å gå med håret i hestehale hele tiden [:D]
*forrige som klippa meg klippa meg til midtskill, mens jeg har sideskill, så det er gøøøør skeivt*
Men jeg er litt usikker på hva slags klipp som passer til meg... Har lyst på skikkelig hårsveis lissom [:D] Kanskje bob...
Legger ved to bilder, med håret opp og håret ned, har dere noen ideer om hva slags klipp jeg ville kle?

oi... blei store bilder... beklager det hehe...

Jeg er egentlig veldig skeptisk til lugg asså [:-] 
du kledde det veldig godt da SkumGummi [;)]  kan jo hende jeg kler det [8|]
[:D] syns det er kjempe vanskelig å finne en rett frisyre på meg... har lissom alltid måtte gå med håret oppsatt pga jobben, så da har jeg ikke behøvd å tenke på det [:)]

Tror jeg ville gått for en Jennifer Aniston med oppklippa fra nesten lugg og nedover. Da vil noe falle naturlig ut av strikken om du setter det opp, eller så vil det kranse inn ansiktet ditt når du har det løst. Du hadde jo nydelig øyne så de må i alle fall ikke skjules

Tror også du ville kledd lugg, det fremhever øynene, og du har veldig flotte øyne! [:)]

ORIGINAL: Exotic

syns det øverst til venstre er fint, med feks "underhår" til skuldrene.. eller bilde nederst..

DENNE har jeg såååå lyst på, men der er det kanskje 2cm lang/kort bak (hvis du skjønte da..) Veldig lyst på denne selv, men med litt lenger bak, ikke sååå kort liksom.. hehe

Ja, noe i den dur jeg kunne tenke meg ja... bare litt lengre kanskje.. noe rundt det her... Men vil jeg kle det? [:)] 

Den nederste sveisen var drit kul da [:D] men tror kanksje det er litt mye dill for meg...

Takk for kompliment [:D] *flau*

det ser ut som om du har litt langt å smalt ansikt. en bob kan bli fint men ville hatt en litt lang lugg så ikke ansiktet ditt virker lengre enn det er. alt etter hvordan luggen blir klippet vil gjør ansiktet ditt meg ovalt.[;)]
du har et nydelig ansikt forresten kunne gjort mye flott med ditt hår[;)]

ORIGINAL: Hønemor_no_1

det ser ut som om du har litt langt å smalt ansikt. en bob kan bli fint men ville hatt en litt lang lugg så ikke ansiktet ditt virker lengre enn det er. alt etter hvordan luggen blir klippet vil gjør ansiktet ditt meg ovalt.[;)]

Nei, jeg vil ha lang lugg tror jeg [;)] har ganske smalt annsikt nå ja... så noe mer ovalt ansikt trenger jeg vel ikke akkurat hehe, så takk for det tipset [:D]

Og tusen takk for det [:)] Bare å komme å klippe [:D] thihi

er frisør, og tror du ville kledd bob, men husk og ikke ha den får lang, får det er ikke pent, klipp den heller litt kortere en det du egentlig vil[:D]

ORIGINAL: PijaMi

Nei, jeg vil ha lang lugg tror jeg [;)] har ganske smalt annsikt nå ja... så noe mer ovalt ansikt trenger jeg vel ikke akkurat hehe, så takk for det tipset [:D]

når jeg sier ovalt så er det lissom det man forsøker få:) det er liksom idealt å ha litt ovalt ansikt[;)]
hvis du skjønner.. er det hvis du ikke har noe lugg eller noe så vil det gjrene bli litt dradd og virke smalt. :)

ORIGINAL: Fomla*Sarah

er frisør, og tror du ville kledd bob, men husk og ikke ha den får lang, får det er ikke pent, klipp den heller litt kortere en det du egentlig vil[:D]

Men er den jeg har lagt ut bilde av for lang eller? syns det er litt skummelt med kort hår jeg [:-][:D]

når jeg sier ovalt så er det lissom det man forsøker få:) det er liksom idealt å ha litt ovalt ansikt[;)]
hvis du skjønner.. er det hvis du ikke har noe lugg eller noe så vil det gjrene bli litt dradd og virke smalt. :)

Ja, er ikke greit, men trur jeg skjønner hva du mener [8|] får vel bare se hvordan det blir tilslutt hehe [:D]

ORIGINAL: *Pepperkake*

Jeg tror også du vil kle bob [:)] Og jeg synes den Victoria lengden er helt perfekt[;)]

Håper på det [:)] ja, er det jeg også syns... ikke for lang og ikke for kort lissom [:D]

Da tenker jeg nok at jeg prøver det [:D] gleder meg thihi

ORIGINAL: SkumGummi

Gleder meg til å se bilder!

Legger ut bilder om jeg blir fornøyd [:D] hehe...

ORIGINAL: PernilleT

Ja, noe i den dur jeg kunne tenke meg ja... bare litt lengre kanskje.. noe rundt det her... Men vil jeg kle det? [:)] 

Den nederste sveisen var drit kul da [:D] men tror kanksje det er litt mye dill for meg...

det er sånn jeg har[:D]
tror kanskje du hadde kledd det kjempe bra jeg[;)][:D]

[:D]

Tror du blir veldig fin med bob, men tror og du hadde kledd lugg[;)]

Helledussen så nydelig du va! Og så fiiiint hår!!
Eg trur du ville kledd bob! Litt lenger enn det victoria har, vertfall bak![:)]

DU må vise oss et bilde når du har klipt deg da![:D]

ORIGINAL: Fomla*Sarah

Men er den jeg har lagt ut bilde av for lang eller? syns det er litt skummelt med kort hår jeg [:-][:D]

sånn som vic bek har er kjempe fin lengde, men er mange som er redde og tar det lenger og da får du ikke den effekten[:)]

Back
Topp