Hva tror dere jenter???

Wembie

Elsker forumet
Er det min tur å komme inn til dere nå???

Sier det samme her, som jeg gjorde på fs...er nødt til å kjøpe en digital test hvor det står svart på hvitt, for jeg tror det virkelig ikke![;)][;)]

Hurra[:D] Du er gravid[:D] Gratulerer og velkommen til oss[:D] Så utrolig koselig at du kommer inn til oss[:)]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Hurra[:D] Du er gravid[:D] Gratulerer og velkommen til oss[:D] Så utrolig koselig at du kommer inn til oss[:)]

Ja ikke sant[:D][:D][:D] helt uvirkelig...har på ingen måte gått opp for meg enda[;)][;)][;)]

Vil så absolutt si at det er din tur  (du har jo holdt av plass ei stund) [:)] Gratulerer så mye!
Og velkommen hit [:D]

Gratulerer så masse:D Januar baby e jo best;) min første fødte e å født i januar:D

Gratulerer! Og velkommen inn hit!(men skjønner godt at du vil ha en digital test, var sånn jeg også [:D])

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Vil så absolutt si at det er din tur  (du har jo holdt av plass ei stund) [:)] Gratulerer så mye!

ORIGINAL: ~StRaToS~

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Tusen takk, var jo egentlig helt på sin plass ettersom jeg hadde hold av en plass[;)][;)][;)] hihi....Er bare så lykkelig[:D][:D][:D]

Jeeeeiiii.... Gratulerer så masse og velkommen til oss [:D][:D][:D] Så gøy at du skal dele denne tiden sammen med oss januarjentene da [;)]

Så utrolig gøy at du kom hit du også!!!!! Nå ble jeg så glad! Gratulerer!!!

ORIGINAL: honning84

Yeah!! Velkommen og gratulerer[:D][:D]

Back
Topp