hva tror dere er i magen?

Dalin87

Forelsket i forumet
ut i fra symtomene dere har? [:)] går vel mest til de som har barn fra førav da men [8D] men dere som er første gang bare å svare dere oxo [:)] har dere en spessiel mage følelse på hvilket kjønn som er inni magen? [:D]og hva står sier det kinesiske fødekartet? [:)]

jeg tror at jeg får en gutt denne gangen [;)] siden symtomene er helt ulikt fra når jeg gikk med thea [8D] og på det kinesiske fødekartet står det at jeg venter jente [8D]

Jeg tror vi venter en jente!! [:)]
Magefølelsen sier det! Dessuten er jeg utroooolig kvalm, og det skal man vel være om man venter jente? [:D]

Blir spennende å se i Mars, hva som kommer ut!

(om noen skulle være interessert sier også det kinesiskefødekartet at vi venter jente!)[8D]

jeg tror gutt, fordi det er helt likt som med Mathias. men er jo så tidlig ennå også da. også har jeg nesten ingen symptomer ennå:-)

Tror det blir jente denne gangen. Det trodde jeg sist også da[8D]

Har ikke hatt så mange symptomer enda, metalsmak, små kvalm og trøtt, det er det eneste. Litt tidlig enda.[:)]

Tror det er jente, er også blitt spådd at det er det vi skal få.... og jeg er utrooolig kvalm. Men det var jeg jo da jeg fikk gutt også...... Meeen tror det er jente...... Uansett skal jeg vite på UL!![:)]

Jeg har rett og slett ikke peiling... Ett fødselskart sier jente, et annet sier gutt... [8D] Jeg selv mistenker kanskje jente... men har lyst på gutt hvis man kan si sånn da... hehe... jeg blir selvfølgelig glad uansett hva det blir. [:)] 

Jeg tror det er jente, det sier også det kinesiske fødselskarte.[:D]

skal jeg lage en liste på det? er jo litt morro å se på etterhvert [:)] og på lista skriver jeg hva mage følelsen sier kinesiske fødselskartet og ordinær ul sier [:)]

så klart [8D] har ikke noe bedre å finne på [8D] men da burde alle si hva kinesiske fødekartet  sier da [8D] sånn at det ikke blir formye tom rom på lista [:)]

Jeg tror det blir gutt bare fordi jeg tror at jeg ikke får jente[8D] Mannen tror jente da.. Kinesiske fødselskartet på BV sier gutt, mens det på BIM sier jente.. Får bare vente til UL

Jeg tror jeg venter enda en jente, er ganske lik som da jeg ventet Julie[:)]

tror det blir en gutt til. Hadde jo vært koselig å ta i bruk den fine jentenavn vi har allerede klar, men mageføleslen si gutt. I tillegg er symtomene ganske likt som med Fridtjof. Eller bedre sagt, det at jeg nesten ikke har noen symtomer

Tok sånn der smykke test, om den sirkulerer eller svaier fram og tilbake, den viste jente.. Kinesiske kartet viste også jente .. har ikke rukket å kjenne på magefølelsen enda, fikk positiv test i dag [8D]

(Har en jente og en gutt fra før)

jeg har ingen magefølelse egentlig...

men har ikke rukket å tenke så hardt på at jeg er garvid... snuser litt på følelsen :D
men det kinesiske fødselskartet viste Jente...

Back
Topp