Hva tror DERE at dere har i magen, og hvorfor?

Hmmm.. Usikker forløpig. Forrige gang var jeg sikker på jente, og det ble jente.
Så, siden jeg er så usikker nå blir det kanskje gutt...?
 
Jeg tror det er en liten jente der inne. Vet ikke hvorfor... Gleder meg uansett til å få møte den lille.
 
Jeg tror det er ei lita jente. Men uansett hvem som kommer, er den lille veldig velkommen!
 
Har alltid trodd at jeg bare kommer til å få jenter! Vet ikke hvorfor..

Blir like glad uansett hva som gjemmer seg der inne
 
En gutt fordi Sol vil bli mor har spådd det, hun spådde også at jeg allerede var gravid eller skulle bli det i september, og jeg VAR allerede gravid.
La vi håpe hun spådde også rett da hun sa at det skulle gå bra denne gangen........
 
Jeg har skikkelig guttefølelse. Men det kan være fordi jeg håper bittelitt (om det er lov) på en av hver. Jeg har bare søstre, så hadde vært koselig med en gutt i familien min!
Hver gang jeg ser på utstyr og klær trekker jeg mot guttefargene. Det kinesiske kartet sier også gutt, men det stemte ikke sist.
Med snuppa hadde jeg null følelse på noe som helst, og vi fikk vite kjønn på UL. Denne gangen lurer jeg på om jeg vil vente :)
 
Har faktisk ingen mening :P Er trøtt og veldig oppblås mage det er alt av tegn jeg har enda..

Hadde vært kjempe kos med en gutt ettersom jeg har jente fra før, men det spiller ingen rolle bare nurket er friskt=)   Vi har uansett bestemmt og få 2 barn litt tett nå om det går som planlagt så er da flere forsøk :P hehe 
 
Magefølelsen sier en gutt til, men vi håper litt på jente. Stas med en av hver, men veldig stas med to tette gutter og!!
 
 Magefølesen min sier twins <3 en gutt og en jente <3  :) så er grådig spent på om det stemmer...

Jeg følte at jeg fikk en jente, da jeg gikk gravid med datteren min:)
Uansett så blir jeg OVERLYKKELIG :) tjihi
 
Forrige gang var jeg overbevist om at jeg hadde gutt i magen og det hadde jeg.

Nå sier magefølelsen jente, men det kan være fordi jeg håper litt det blir jente. Håper de kan se det på UL

Blir det gutt så er det også veldig positivt for jeg har jo masse fine klær etter storebror.
 
Jeg har en skikkelig jentefølelse, har hatt det siden lenge lenge før jeg ble gravid.. Håper litt på jente også, må innrømme det.
 
Jeg har siden før jeg ble gravid igjen trodd at jeg får en til gutt :) Har veeeldig lyst på ei jente siden jeg i utgangspunktet bare vil ha to unger, men blir ikke lei meg hvis det er en gutt! :) Gleder meg enormt til ordinær ul! :D
 


Mittlilleunder74 skrev:
Jeg tror det er en liten jente der inne. Vet ikke hvorfor... Gleder meg uansett til å få møte den lille.


Litt lenge siden 18.09.11, men magefølelsen stemte.... Kommer ei lita jente hit
 


Moira skrev:
Jeg var heeeelt sikker på gutt i begynnelse, rett og slett fordi jeg var så trøtt - men nå er jeg ikke trøtt lenger, men megakvalm.
Så nå er jeg sikker på at det er en jente. Litt "redd" for å tro det er en jente, for er det jeg ønsker meg (ja jeg vet det høres fælt ut), og at symptomene sier jente hos meg nå.

Var bare kjempe kvalm med begge jentene, og dårlig helt til uke 16, mens med guttene mine har jeg bare vært veldig trøtt.

Tror nok jeg skal vite det på UL selv om jeg har sagt jeg ikke skal det - men kommer til å prøve å holde det hemmelig fram mot fødselen :)


Haha, gikk ikke helt som planlagt det eller?!?! Trodde du ærlig at du ville klare å holde det hemmelig?? Jeg ville ALDRI ha klart det! Men jentefølelsen stemte, Moira! DET er vi ihvertfall alle enige om emoticon
 
Back
Topp