Hva tror DERE at dere har i magen, og hvorfor?

Moira

Glad i forumet
Jeg var heeeelt sikker på gutt i begynnelse, rett og slett fordi jeg var så trøtt - men nå er jeg ikke trøtt lenger, men megakvalm.
Så nå er jeg sikker på at det er en jente. Litt "redd" for å tro det er en jente, for er det jeg ønsker meg (ja jeg vet det høres fælt ut), og at symptomene sier jente hos meg nå.

Var bare kjempe kvalm med begge jentene, og dårlig helt til uke 16, mens med guttene mine har jeg bare vært veldig trøtt.

Tror nok jeg skal vite det på UL selv om jeg har sagt jeg ikke skal det - men kommer til å prøve å holde det hemmelig fram mot fødselen :)
 
Jeg tror jeg har en jente i magen, jeg vet ikke hvorfor, bare har en slik følelse.
Jeg skal ta fostervannsprøve i uke 11, så da lurer jeg på om jeg skal spørre etter kjønnet også. 
Men har litt lyst å ikke fortelle noen andre kjønnet 
 
Jeg håper litt på jente jeg. Men alle trur jeg får en gutt....Så vi får se da :D

 
Jeg tror gutt, vet ikke hvorfor. Det var det jeg trodde sist også, og da tok jeg feil. I følge den der kinesiske oversikten venter jeg gutt nå (og jente sist).



Jeg kjenner at det ikke spiller noen trille for meg om det er jente eller gutt egentlig.
 
Jeg tror jeg bærer på en jente. Jeg er skikkelig kvalm hele tiden. Da jeg gikk gravid med sønnen min var jeg i helt vidundelig form hele veien.. litt tøtt bare i begynnelsen. 

Da viste den kinesiske kalenderen at jeg skulle få gutt og det stemte, nå viser den jente..

Vi har også prøvd å følge "oppskriften" på hvordan man lager jente...

Blir like glad om det blir gutt eller jente, men hadde vært morsomt med en av hver:) 
-Vi vil ikke vite kjønnet denne gangen.
 
Jeg tror jeg bærer på en jente. Jeg er skikkelig kvalm hele tiden. Da jeg gikk gravid med sønnen min var jeg i helt vidundelig form hele veien.. litt tøtt bare i begynnelsen. 

Da viste den kinesiske kalenderen at jeg skulle få gutt og det stemte, nå viser den jente..

Vi har også prøvd å følge "oppskriften" på hvordan man lager jente...

Blir like glad om det blir gutt eller jente, men hadde vært morsomt med en av hver:) 
-Vi vil ikke vite kjønnet denne gangen.
 
Vi hadde sex enten dagen jeg hadde EL eller dagen før... Så sånnsett så er det vel i teorien en gutt?!

Er ikke nøye hva som gjemmer seg i magen altså =) Blir like overlykkelig og forelsket samme hva <3
 


Dragemammaen skrev:
Jeg tror gutt, vet ikke hvorfor. Det var det jeg trodde sist også, og da tok jeg feil. I følge den der kinesiske oversikten venter jeg gutt nå (og jente sist).



Jeg kjenner at det ikke spiller noen trille for meg om det er jente eller gutt egentlig.


Dette var akkurat som om jeg skulle skrevet det selv.

Blir det ei jente så har jeg jo allerede masse klær til den, samtidig som det hadde vært artig med en av hver... Jaja.. 16 november vet jeg det
 
Sist var jeg bombesikker på at det var en gutt, men vi fikk visst verdens vakreste lille prinsesse i stedet  Denne gangen tør jeg ikke tro noe som helst, og forsåvidt spiller det heller ingen rolle!
 
Jeg har ikke en følelse enda...

Men forrige gang var jeg skråsikker på at det var gutt, men der dukket verdens nydeligste prinsesse opp på skjermen..
I følge det kinesiske kartet skulle jeg hatt en gutt forrige gang (stemte ikke) og jeg skal få en gutt nå...

Så kanskje det blir en jente til da siden det var feil forrige gang også :)

Hadde ikke gjort noe det siden vi har sååå myyyye klær som ikke er brukt enda :)
 
Magefølelsen sier jente, og føler meg annerledes denne gang enn da jeg gikk med gutt...Eller at jeg ønsker jente, og klarer og innbille meg at det er ei jente...For all del, kjønn spiller ingen rolle, men hadde vært mega koselig med en av hvert kjønn, og jeg vet dette er siste graviditet
 
Er skikkelig usikker da jeg omtrent ikke har symptom. Så jeg venter til symptomer kommer og da vil jeg sammenligne med tidligere svangerskap :)

Holder en knapp på jente da jeg har 2 gutter fra før :) (men såklart tar jeg gjerne en gutt til, de er så greie <3 )
 
Jeg aner ikke og er kjempespent!!!
 
har egentlig ingen mening om hva det kan være denne gangen.. Forrige gang var jeg sikker på at det var jente helt til de zoomer inn tuten på ul.. Det kinesiske fødselskartet stemte ikke sist, nå sier det jente.. Det hadde jo vært kjekt med "en av hver" da, men to kamerat-brødre må jo også være bra :) med andre ord, det spiller egentlig ingen rolle hva det blir :)
 
Det kinesiske kartet viste gutt. Men sist tok den feil. Da viste det jente, og jeg fikk gutt. Jeg er i grunnen veldig usikker. Tenkte gutt helt i starten, men nå har jeg blitt så dårlig. Det var jeg ikke sist. Så kansje det er en liten jente. Får rett og slett bare vente til UL ;)
 
Jeg tipper jente. Fordi jeg bare tror jeg kan få jenter. Har jo to fra før. 
Begynnende kvalme har jeg også, men for tidlig å si hvordan det vil utarte seg. Er bare fire uker på vei.
Det kinesiske kjønn-kartet tror jeg ikke på, for det mener jeg har to gutter...
 
 ta ringen over håndledde og se på kinesiske føde karte i tilegg =) begge de tingene sier jente på meg =) da jeg fikk guttungen sa begge ting gutt og det fikk jeg så ringen og fødekarte pleier og stemme =) hehehe
 
Jeg føøøler at det er en jente, men mistenker at det bare er fordi jeg fikk gutt sist... Kan ellers fortelle at jeg var kvalm og svimmel i hele forrige svangerskap, så hvis kvalme er tegn på jente, vet jeg neimen ikke om jeg skal håpe på det... Hvis det blir verre enn sist, mener jegEllers kan jeg melde at huden min er helt på bærtur. har ikke sett sånn ut siden jeg var fjortisHar hørt at det også kan være et jente-signal.
Er selvfølgelig veldig fornøyd uansett hvem som kommer!
 
Jeg har absolutt ingen magefølelse på hva det kan være. Forrige gang var jeg helt sikker, men det var kanskje litt lenger ut i sv.skapet. Har en av hver fra før og har ingen ønske om kjønn. :-)
 
Forrige gang var jeg litt kvalm tre ganger og hadde tydelig tegn på gutt. Der kom Jonas! Denne gangen derimot er jeg megadårlig. Kaster opp, sover hele tiden og orker nada. Er 100% sykmeldt... Av den grunn trore vi begge at det er jente, men jeg er ikke sikker!
 
Back
Topp