Hva tror dere? *antrekk*

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Jeg skal på 90tallsparty i morgen... Vengaboys, Infinity, Reset, Dr. Alban og flere skal opptre[:D]

Men så var det klærne da.

Jeg har fått lånt meg et par buffalosko.. HERREGUD så stygge de er[:D] Men så morsomt det skal bli å ha de på.. hahah!

Men jeg kan ikke bare gå i skoene. Jeg lurer på om jeg skal se etter noe som ligner på de tobaccobuksene man brukte den gangen. Dere husker dem? Stram svart bukse med mye sleng. Herlig[8D] Også, hva mer kan jeg ha? Noe fargerikt på overkroppen?

Magetopp og håret satt stramt på toppen med hestehalen skikkelig tupert så du ligner en liten q-tip [8D]

Magetopp? HAHAHAHA! Åååå nei dere. Denne magen vises ikke fram til noen andre enn mannen i huset[8D]

ORIGINAL: Helene Burugle

Magetopp? HAHAHAHA! Åååå nei dere. Denne magen vises ikke fram til noen andre enn mannen i huset[8D]

Jack&Jones t-skjorte[8D]

fruit of the lume genser, eller hva nå merke het.[:)]
hørtes veldig gøy ut da[:D]

Levis 501 og rødrutet flanel skjorte over en t skjorte.. Jeg var hot!!! [:D]

Det må være noe jeg kan kjøpe i vanlige butikker, da jeg må shoppe i lunsjen i morgen[8D]

Jeg skal prøve å finne plastøreringer i en knallfarge... Gud jeg blir lekker!

vet jeg hadde noe som het C-girl. Skikkelig grimme farger. Var på barneskolen da... men var nå 90 tallet det òg [;)]

Tenker bare flanell, høyhalsa genser, bolebukser, choker, (alt dette fra tidlig 90) sefabukser, tobaccobukser (eller whatever), skjørt-over-bukse, forskjellige varianter av buffalosko, filasko, halvlangt hår med tynn lugg, fruit of the loom, bukser som var oppklipt i sømmen nederst for at de skulle gå over skoene (Det skulle se ut som man hadde SMÅ føtter)..

Hm.. Det var det jeg kom på ved første mimring.. [8D]

Ja, og Levis-jakke. Seff i alt for stor størrelse. Samt 501-buksene da..

Det må være noe jeg kan kjøpe i vanlige butikker, da jeg må shoppe i lunsjen i morgen[8D]

Jeg skal prøve å finne plastøreringer i en knallfarge... Gud jeg blir lekker!

de selger sånne lysrør-øredobber der!
de kan du bruke;)

Åååååå, så heldig du er!!! Jeg skulle ønske at jeg også skulle dit... Sukk

En sånn plast-skinn-topp uten ermer og som er kort i ryggen, har vanlig lengde på forstykket og som har en slags reim som knyttes i korsryggen. Miss Sixty-bukser som er oppklipte nederst i innersømmen eller midt bak, for å få de lilla Buffalo-skoene til å se ut som str. 34 (hva var greia der, egentlig!?). Tidenes wet-look-hår og leppestift i en skimrende lysrosa. Da matcher du stil og musikk, hvert fall.

Fyyy faen, det må jo bli tidenes styggeste fest.

Jeg skal på 90tallsparty i morgen... Vengaboys, Infinity, Reset, Dr. Alban og flere skal opptre[:D]

Men så var det klærne da.

Jeg har fått lånt meg et par buffalosko.. HERREGUD så stygge de er[:D] Men så morsomt det skal bli å ha de på.. hahah!

Men jeg kan ikke bare gå i skoene. Jeg lurer på om jeg skal se etter noe som ligner på de tobaccobuksene man brukte den gangen. Dere husker dem? Stram svart bukse med mye sleng. Herlig[8D] Også, hva mer kan jeg ha? Noe fargerikt på overkroppen?

Åh guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud----- jeg hadde BARE sånne bukser! OG buffalosko! Snasent! Ja, hva med en glinsende topp med bar rygg..... heftig! [8D]

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

En sånn plast-skinn-topp uten ermer og som er kort i ryggen, har vanlig lengde på forstykket og som har en slags reim som knyttes i korsryggen. Miss Sixty-bukser som er oppklipte nederst i innersømmen eller midt bak, for å få de lilla Buffalo-skoene til å se ut som str. 34 (hva var greia der, egentlig!?). Tidenes wet-look-hår og leppestift i en skimrende lysrosa. Da matcher du stil og musikk, hvert fall.

Haha.. den husker jeg! Tror jaggu jeg hadde en sånn i mine tynne dager [8D]

Kunne aldri gått på 90tallsfest.. Måtte ha gått ned 40 kg først [8D]

ORIGINAL: TheGoodWife

En periode var det populært med høyhalsede gensere som var akkurat litt for korte i lengden. Og korte fleecejakker med store ribbestrikkede kanter på armene og halsen.

YIKES!!! Jeg hadde en blomstrete i brunfarger---- ELSKET den! HJILP!

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

Haha.. den husker jeg! Tror jaggu jeg hadde en sånn i mine tynne dager [8D]

Kunne aldri gått på 90tallsfest.. Måtte ha gått ned 40 kg først [8D]

Toppes med Peach Canei (kjenner lukta for min indre nese fortsatt) og kanskje ei svett plast-skinn-BUKSE som blir usannsynlig klam etter en kveld med dansing på høyttalere ...

De små sekkene var jo veldig sjarmerende da... [:-]
Runde briller
Hårmaskara
Bukse med skjørt
Leggiser
Onlygenser
Artsko (eller roots)
Catsko
Så hestehale, med to tynne striper av luggen som henger foran på hver side.
Jomfrubånd

Back
Topp