Hva tror dere ang alkohol?

labbetussen

Betatt av forumet
Vi skal bort i dag og jeg har tenkt til å ta noen øl. Hva tror dere,hvis jeg tar 4 halvlitere fra feks 19.00 til 23.00  når kan jeg amme igjen da??

litt vanskelig det der..men de sier at når man kan kjøre bil, så kan man begynne å amme igjen:) men når er det trygt å kjøre bil igjen etter noen øl! :)

hehe ja når er det trygt da..Hm..Vanskelig det der..Er det noen som veit sånn ca??

http://www.dinside.no/219513/drakk-du-i-gaar

her kan du sette inn hva du har drukket og hvor mye du veier så regner den ut når man er edru igjen[:)]

Jeg tipper ikke før tidlig morgen... 6-7 tiden, men det var jo en veldig bra link som var lagt ut her da [;)]

Oi!! Var visst mye lengre å vente enn det jeg trodde... [8D]
Nå spørs det hvor tung du er da.. Jeg tok 4 halvlitere og 75kg
Da måtte du vente til langt utpå neste dag..

Jeg er nok desverre tyngre enn 75kg, og da kunne jeg amme mye tidligere ! Såg jeg kunne demle nedpå ei heil flaske vin på 13% fra 20.00 til 00.00, også kunne jeg amme igjen allerede i 5 tiden !![:-]
Hadde jeg aldri trodd... [8|]
Men så må det vel være noen fordeler med å være overvektig også... he he [;)]

Ammehjelpen.no sier bl.a:

Når du inntar alkohol, vil det være like mye alkohol i melken som i blodet ditt. Alkoholen når en topp i melken 30-90 minutter etter inntak. Det anbefales derfor at amming utsettes i minst 2-3 timer etter inntak av én alkoholenhet (ett glass vin eller øl).

Men du må selvsagt vente lenger om du drikker fire øl..

Husk at det skal skrives inn i LITER!!! [:)]

Back
Topp