Hva tro på?

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Skulle påbegynt mensen igår, men fortsatt ikke vist noe tegn til at den har planer om å komme. Tok derfor en test (babyplan sin teststrimmel) igår for å sjekke. Syntes jeg kunne skimte en antydning til strek, tok en digital som sa ikke gravid. Dette var igår. Siden mensen fortsatt ikke har dukket opp og den alltid er nøyaktig helst på timen så tok jeg en ny teststrimmel idag som jeg synes jeg ser en svak strek på.

Hva ser dere? Må legge til at med mine 3 barn så har slike strimler alltid vært veldig svake første/andre dag når mensen skulle vært kommet.
 

Vedlegg

  • 20200808_160931.jpg
    20200808_160931.jpg
    9 KB · Visninger: 207
Litt dårlig kvalitet på bildet, men jeg ser en strek likevel så tenker du kan ha trua :) slike strimler pleier å slå ut tidligere enn digital.
 
Litt dårlig kvalitet på bildet, men jeg ser en strek likevel så tenker du kan ha trua :) slike strimler pleier å slå ut tidligere enn digital.
Ja ikke så lett å få til ett bra bildet. Streken sees bedre i virkeligheten selv om den er svak. Alltid fått positiv test med de andre 3 når mensen har uteblitt men får vente til neste uke og prøve digital test igjen :).

Så absolutt ikke planlagt akkurat nå med ett svangerskap men hjertelig velkommen allikevel.
 
Ja ikke så lett å få til ett bra bildet. Streken sees bedre i virkeligheten selv om den er svak. Alltid fått positiv test med de andre 3 når mensen har uteblitt men får vente til neste uke og prøve digital test igjen :).

Så absolutt ikke planlagt akkurat nå med ett svangerskap men hjertelig velkommen allikevel.

Ja, kvaliteten blir litt ødelagt når man laster opp bildene dessverre, men ser såvidt en svak strek :)
 
Ser lovende ut :) er jo fin rosa farge på streken synes jeg :)
 
Ser strek, men stoler ikke et sekund på babyplan sine tester.
 
Ser strek, men stoler ikke et sekund på babyplan sine tester.
Har selv god erfaring med dem med de 3 eldste, ble bare usikker nå siden clearblue sa ikke gravid og clearblue har ved de tidligere svangerskapene sagt gravid på samme tidspunkt
 
Back
Topp