Hva trimester likte du best?

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Var det første, andre eller tredje?

Hva var best med det trimesteret du likte best og hva var verst med det du likte minst?

Jeg tror jeg må si at 1 trimester for meg var best. Jeg var kvalm, men kastet aldri opp.
Andre og tredje trimester, spesielt siste har vært enormt tungt og har vært fylt med mye vondt og kjenner at jeg er sliten nå.
 
Andre tri best! Da hadde jeg faktisk noe overskudd...
 
Er det lov å svare ingen? :p Eller så må svaret bli siste del av første og første del av andre. Det var ganske ok fra uke 10-18. Ferdig med kvalme, litt energi og håndterbar bekkenlåsning som manuellterapeut fikset.
 
Er det lov å svare ingen? :p Eller så må svaret bli siste del av første og første del av andre. Det var ganske ok fra uke 10-18. Ferdig med kvalme, litt energi og håndterbar bekkenlåsning som manuellterapeut fikset.
Klart det er lov :hilarious:
 
Selv om det er absolutt mest plager nå så må jeg si at jeg egentlig liker tredje trimester best likevel. Pga den store fine magen, de herlige og tydelige bevegelsene fra lillegull og fordi det nærmer seg med stormskritt at vi får møtes [emoji173]️
 
Selv om det er absolutt mest plager nå så må jeg si at jeg egentlig liker tredje trimester best likevel. Pga den store fine magen, de herlige og tydelige bevegelsene fra lillegull og fordi det nærmer seg med stormskritt at vi får møtes [emoji173]️
Er sant det, mye fint nå siste tiden :Heartred
 
Hmm vanskelig. Det blir nok andre trimester. Da var jeg jo like dårlig, men været var fint og helsen goldt til masse gode turer i skog og mark.
Siste trimester ble det mye ødemer og np høyt blodtrykk, svangerskapsforgiftning og sykehusinnleggelse, så det har ikke vært så stas.
 
Andre trimester med tanke på formen jeg var i! Men jeg elsker tredje trimester fordi jeg har fått ekstra god tilknytning til lille i magen disse ukene, og det nærmer seg første møte med den nye mannen i mitt liv [emoji64][emoji170]
 
Hmm vanskelig. Det blir nok andre trimester. Da var jeg jo like dårlig, men været var fint og helsen goldt til masse gode turer i skog og mark.
Siste trimester ble det mye ødemer og np høyt blodtrykk, svangerskapsforgiftning og sykehusinnleggelse, så det har ikke vært så stas.
Du har hatt det tøft du nå siste trimester :(
Bra det snart er babytid :Heartred
 
Tredje trimester er det beste :)
Magen, bevegelsene, forberedelsene...
Hadde litt mer energi i 2 trimester, men er egentlig i fin form nå og :)
 
Jeg må si at jeg liker både andre og tredje trimester (selv om jeg har en stund til termin [emoji13]). Grunnen er rett og slett at formen har vært helt kanon! Ikke slitt med noen plager, kun litt oppkast innimellom men ikke i nærheten av hvordan det var i første del. Magen vokser fint, masse bevegelser og føler meg rett og slett lykkelig [emoji7] Gleder meg enormt til å møte jenta i magen [emoji179]
 
Må være 3 trimester. Ikke like trøtt [emoji4]
 
2. trimester fra ca. uke 14. Da sluttet jeg å være kvalm og kastet opp og fikk gradvis masse energi. Starten av 3. trimester var heller ikke så verst, men nå har det uke for uke bare blitt tyngre. Skal bli godt å bli ferdig snart, savner kroppen min :)
 
2. trimesterer var best sånn form- og overskuddsmessig. Men enig i at sparkene, følelsen av at det nærmer seg og den voksende tilknytningen til barnet gjør at 3. trimester likevel stikker av med seieren :)
 
Tredje så langt :) endelig uten plager i bekkenet (hatt det siden uke 12-ish) og masse bevegelser som vi begge får kjenne.
Første var ikke så ille heller før smertene kom. Litt uggen noen ganger som tok matlysten, men kastet aldri opp.
 
Back
Topp