Har begynt å få det meste i hus nå men mangler alt til stellebord og meg selv når det kommer til amming osv, tips til må ha produkter tas imot med et stort takk [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har begynt å få det meste i hus nå men mangler alt til stellebord og meg selv når det kommer til amming osv, tips til må ha produkter tas imot med et stort takk [emoji1]
Hvor får man tak i flanellkluter? Jeg har vært på leiting etter det,men ser de ingen plass.Jeg bruker sånne store flanellkluter og gaskluter oppå stellematten, så de har jeg en bunke av.
Så har jeg en skål med vann, babyolje og tørrkluter (engangs) og tynne gaskluter til å vaske med.
Bleier og sinksalve lett tilgjengelig.
Så har jeg en liten kurv med baby-qtips, saltvannsampuller, nesesuger og stikkpiller liggende klar, pluss en liten smokkeboks med smokker. Har også en sånn væskesprøyte liggende klar som jeg fyller med morsmelk og renser øynene fri for puss.
Til ammingen bruker jeg melkeoppsamlere for å unngå sårhet i starten, purelan, pluss engangsinnlegg og ullinnlegg til å ha utenpå engangsinnlegget. Jeg har kjøpt egne nattammings-bher ettersom jeg husker hvor ubehagelig det var å ligge med vanlige ammebher om natten. De er uten spenner og harde duppedingser på, som en myk sportsbh man kan amme i.
I tillegg har jeg bbhugme-puten som blir ammepute etter fødsel![]()
Jeg kjøpte iallfall gulpekluter i flanell på enten Kid eller Princess sist.Hvor får man tak i flanellkluter? Jeg har vært på leiting etter det,men ser de ingen plass.
Hvor får man tak i flanellkluter? Jeg har vært på leiting etter det,men ser de ingen plass.
Takk for svar! Da skal jeg sjekke ut det!Jeg kjøpte iallfall gulpekluter i flanell på enten Kid eller Princess sist.
Jeg fant ikke sist jeg var innom der,da jeg var sikker på at de hadde. Men mulig de bare var tomme akkurat daJeg har kjøpt store flanellkluter på sparkjøp [emoji4]
Kjøpte billig på sparkjøpHvor får man tak i flanellkluter? Jeg har vært på leiting etter det,men ser de ingen plass.