Hva trenger man ikke?

Pantern

Betatt av forumet
Dere som har vært gjennom dette før, hvilke bomkjøp har dere gjort tidligere? Evt, hva kjøpte dere sist som dere ikke skal ha nå osv?

Snørrsuger og alt for mye bommulsklær, det var mine bomkjøp sist...

Husker ikke noe konkret fra sist, annet at jeg generelt hadde kjøpt gir mye klær. Denne gangen veg jeg at jeg alt har gjort en "mega bom" ved å kjøpe "treoverhode" bodyer og ikke omslagsbodyer. Sist erfarte jeg at spedbarn (i alle fall mitt) HATER å få klær tredd over hodet. Heldigvis hadde jeg da er flertall av omslagsbodyer. Irriterer meg at jeg ikke husket dette da jeg hadde shoppingrunde på ull :(

Møkka mobil...., satser på at dere forstår hva jeg har skrevet.

Hadde et bomkjøp forrige gang og det var manuell brystpumpe. Skulle gått for elektrisk. Hehe men utenom det klarer jeg ikke tenke på noe.:-)

Hadde et bomkjøp forrige gang og det var manuell brystpumpe. Skulle gått for elektrisk. Hehe men utenom det klarer jeg ikke tenke på noe.:-)

Signerer denne! ;)
Og legger til: sokker.. Har et hav med ubrukte sokker i en skuff, ender opp med en strømpebukse uansett ;p

Last edited:
Signerer denne

Babybjørn, den brukte jeg bare to ganger før jeg gikk over til mei tai.
Sokker, ble som andre sier kun strømpebukse
Dresser/pysjer med fot, da sparket han bare beina ut og fikk dem på forunderlig vis opp til skrittet på dressen og ble illsint fordi han satt fast
Og ikke minst leker.. Det trengs nærmest ikke før baby er nesten 1 år. Min ble i alle fall godt underholdt av plastlokk og lignende.

Dresser/pysjer med fot, da sparket han bare beina ut og fikk dem på forunderlig vis opp til skrittet på dressen og ble illsint fordi han satt fast.
Signerer :)

Gensere i små størrelser. Bare tull og tøys.
Og så fikk vi noen todelte sett med hettejakke, også bare tull.
Fleecepledd - klamt og puster ikke. Mye bedre med ull, ren bomull og helsepledd (de får man ikke nok av).
Alle mulige stelleprodukter som babyshampoo etc. Holder med litt babyolje i vannet
Langhåret lammeskinn

Termin 2.februar 2014

Back
Topp