den sitter denne gang!
Jeg kan godt lage en liste over det vi har til han som nå er 11 mnd

Vi har IKKE kjøpte mye stæsj og utstyr, og belaget oss på å kjøpe inn ting etterhvert om det ble behov.
- Vogn (bugaboo buffalo
- Bilstol (Recaro med isofix)
- Stellematte (vi ville ikke ha verken kommode eller et helt bord, har matten på benken på badet og kjøpt en kurv til bleier og sinksalve. Litt pga plass og mest pga unødvendig bruk av penger følte vi).
- Badebalje (arvet)
- Lammeskinn, korthåret (lå på den på gulvet og på sofaen, nå brukes den i vognen)
- Lammeskinnspose (

fantastisk kjøp)
- IKEA hylle med 4x4 kvadrater. Ikke typisk baby-møbel, men praktisk i mange år fremover. Har bokser i nesten alle hyllene og har sortert klær etter str + sengetøy, leker, bøker, og mye annet på rommet hans.
- Seng 1 (hengekøye fra NatureSway som han brukte frem til 5-6 mnd, den bruktes også som reiseseng og som seng på dagen i stua. Den flyttes fra krok i stua til soverommet. Slapp å kjøpe nest, krybbe, bedside crib, sprinkelseng osv osv. )
- Seng 2 (inne på barnerommet har jeg en vanlig seng fra IKEA som kan dras ut til dobbeltseng. Jeg ville amme og sove med baby på hans rom og ikke ha han i vår seng (vi sover ute på verandaen). Dette er sengen han har brukt siden han var 6 mnd (med grind så han ikke faller ut), og den kan brukes til han blir 18år!
- Babygym (brukt på finn)
- Trilltrappstol (brukt på finn)
- Gymmatte (rød stor) fra flust til å leke på på gulvet
- Ammepute (angrer kjøpet, funket ikke for meg)
- Brystpumpe (elektrisk, Avent, arvet)
- Bæresjal (elastisk) og bæresele (manduca)
- 1 ullpysj fra nøstebarn
- 1 hjemmestrikket ullteppe (silke/babyalpakka dobbel tråd)
- Babydyne (arvet, aldri brukt, bruker bare ullpysj og ullteppe)
Vi har gått for ullklær og ELSKER det! Få plagg som varer i mange mnd og ikke trenger vask