Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig, den bleiebøtta er bare tull. Dyre søppelposer! Etterhvert stenger den ikke ute lukt uansett. Og om man har varmekabler....ja da må man ut ofte uansett!Gulpekluter og myke engangskluter var flittig i bruk hos meg. Jeg har 3 barn og venter nr4, og har aldri hatt behov for babycall. Vippestol og bæresele var derimot gull verdt. Og sånn bleiebøtte er bare dyrt og tull, kast bleier i søpla og gå heller ut med søpla oftere... Noen sverger til sterilisator, vi har kokt smokker ved behov og siden barna ikke tok flaske trengte vi ikke det heller. Babynest ser jeg mange anbefaler og det er sikkert OK, men fantes ikke da jeg fikk de andre 3.mye nytt som er kommet de siste årene. Se an behovet etter hvert som du blir kjent med barnet ditt. Mye unødvendig babyting som blir fremstilt som viktig å ha. Ikke lett å orientere seg i denne "babyjungelen"! Eneste babyen virkelig trenger er en mor/far, pupp/melk, ren bleie og mye kjærlighet!!
Kjøp hundebæsjeposer istedet, om du vil ha et alternativ. Tror du får ca 50 poser for 20-30krHelt enig, den bleiebøtta er bare tull. Dyre søppelposer! Etterhvert stenger den ikke ute lukt uansett. Og om man har varmekabler....ja da må man ut ofte uansett!
Har allerede putta en rull med bæsjeposer i stelleveska!Kjøp hundebæsjeposer istedet, om du vil ha et alternativ. Tror du får ca 50 poser for 20-30krtror ikke jeg gidder å løpe ut med bæsjebleier hele dagen, så putter de i pose og legger i den vanlige søpla
![]()