Hva trenger jeg ?

Linnis

Glad i forumet
Help me! Hva trenger jeg rett og slett av ting til stellebordet? Kremer, kluter, oljer osv?? Siste som gjenstår hos meg nå :)

Stellebord, stellematte, store og små "kluter", bleier, zinksalve, baby bodylotion, våtservietter, tørre engangservietter, bleiebøtte og kanskje en uro eller en leke :)

Tørre engangskluter :) jeg brukte det til meg selv etter fødsel også :D vi har kommet langt med tørre kluter, babyolje, inotyol og rumpepulver. Anbefaler ikke Natusan sitt pulver, det stinker gammal kjerring i ti mils omkrets :o da vi prøvde det er vel eneste gangen mini har blitt skikkelig sår også..

Sent from my iPhone using BV Forum

Denne gangen skal jeg kun ha en babyolje og våtservietter!og inotyol!

Hadde altfor mye greier med de andre!!

Som mange andre sier her. vi hadde babyolje sist, men etter en prat med helsesøstra så er ikke det så veldig bra, det blir bare liggende utenpå huden. Trengte det ikke heller. Hadde babyshampoo for å vaske, og ellers bare vann. Og så hadde vi kam. Det hjalp etterhvert for han fikk sånn belegg (husker ikke hva det heter) i hodebunnen. Så hadde vi potetmel og inotyol. Og negleklipper.

Tørre engangskluter :) jeg brukte det til meg selv etter fødsel også :D vi har kommet langt med tørre kluter, babyolje, inotyol og rumpepulver. Anbefaler ikke Natusan sitt pulver, det stinker gammal kjerring i ti mils omkrets :o da vi prøvde det er vel eneste gangen mini har blitt skikkelig sår også..

Sent from my iPhone using BV Forum
Hva er inotyol og hva brukes det til? :)

Jeg har stellebord, en uro i taket, kjøpt noen nye myke håndklær til å ha på stellematta, tynne vaskekluter,engangskluter inotyol og baby Bee olje. Trur det skal klare seg :) + bleier da, det må kjøpes.

Back
Topp