Tone-mor
Betatt av forumet
Jeg forbereder meg til ammingen allerede før babyen er født. Det skyldes at jeg har hatt en brystreduksjon for et år tid siden og vet at det kan bli litt utfordrende. Jeg har blitt anbefalt av jordmor til å kjøpe brystpumpe, og etter mye overveielser tror jeg valget har stoppet ved Medela Swing.
Men hva trenger jeg av annet utstyr? jeg vil gjerne ha ting i hus før babyen kommer slik at jeg får den tid og ro jeg har behov for hvis ammingen ikke går i boks. Det vil si jeg trenger flasker og slikt også. Men jeg blir jo svimmel av alt man kan velge? Hvor store/små? hvor mange? og lignende.
Jeg bør vel også tenke på at jeg ikke får det til og ha eventuelt utstyr i orden til erstatning. Da trenger man vel kanskje flere flasker? Heeeelt grønn
Alle tips mottas hjertelig fra alle ammende mødre der ute
Men hva trenger jeg av annet utstyr? jeg vil gjerne ha ting i hus før babyen kommer slik at jeg får den tid og ro jeg har behov for hvis ammingen ikke går i boks. Det vil si jeg trenger flasker og slikt også. Men jeg blir jo svimmel av alt man kan velge? Hvor store/små? hvor mange? og lignende.
Jeg bør vel også tenke på at jeg ikke får det til og ha eventuelt utstyr i orden til erstatning. Da trenger man vel kanskje flere flasker? Heeeelt grønn
Alle tips mottas hjertelig fra alle ammende mødre der ute
Last edited: