Hva trenger du?

Småspor

Betatt av forumet
Jeg vet ikkje om det allerede er en slik tråd, er ikke så flink til å lete meg frem. Men om det er, guid meg gjerne frem og slett denne. Om ikkje, så blir jeg veeeldig takknemlig for svar!! [emoji5]

Som førstegangs gravid/fødende - hva trenger du av utstyr til baby?
Skill gjerne mellom ting du MÅ ha og ting som er greit å ha :-)

Bilstol,seng,kluter,gasskluter(store myke "kluter") ammeinnlegg(viss amming) bleier, stellebord,badebalje til bading, vogn, vippestol(til den blir litt større) babygym,bpddyer å strømpebukser som er enkle til bruk:)

Jeg hadde ikke babysete til tripptrappstol med førstemann,men jeg kommer garantert til å ha det denne gangen. Da kan baby være med ved middagsbordet. Jeg husker middagene som slitsomme med gåing fram og tilbake mellom baby og mat.

Har hørt at veldig mange er fornøyde med det :D

Jeg anbefaler stokke steps stolen! Den er bare gull :D posta bilde under :happy: vi har alle delene og har vært godt brukt :D

Og babynest var godt i bruk i alle fall de første 6 månedene :)

Stokke tripptrapp med newborn sete. Brukte ikke vippestol siden vi hadde denne. Mye bedre å ha babyen i høyden.:)
Vogn, seng, bilstol, badebalje, helsetepper, klær, babygym.
Ellers vil du fort merke hva du har behov for når babyen er kommet. Babyer er veldig forskjellige.:)

Bilstol,seng,kluter,gasskluter(store myke "kluter") ammeinnlegg(viss amming) bleier, stellebord,badebalje til bading, vogn, vippestol(til den blir litt større) babygym,bpddyer å strømpebukser som er enkle til bruk:)
Signerer denne her :)
I tillegg anbefaler jeg:
- newborn-setet til tripp trapp stol, dette gjorde at vi kunne ha lille sammen med oss ved bordet (vi fikk en gutt som sov lite og alltid var våken når vi skulle spise) og dermed ha begge hendene fri til spising. Det var også genialt når han begynte med fast føde.
- Bedside crib hadde vi også stor glede av, å kunne ha han rett inntil men allikevel ikke oppi senga vår var gull
- Flaske-sterilisator - ikke nødvendig ved fullamming, men gull verdt ved delamming!
- En god elektrisk brystpumpe - det jeg angrer mest på jeg ikke kjøpte med en gang
- Mange siklesmekker [emoji6]

Back
Topp