Hva trener dere?

Jogger, løper bakkedrag, trener spenst i trapper og i oppoverbakke og ellers generelt styrke med egen vekt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Stor fan av hverdagstrim. :p

Så her går det i plenklipping, herjing med unger, trappevask, oppussing, ukeshandling med to barn på slep, luking og vedstabling. Blir man ikke svett nok av det, så vet ikke jeg. :p

Må bare si meg enig i denne, jeg står opp 07 og sitter sjeldent før 21/22 igjen. Helt utslitt :p
 
Må bare si meg enig i denne, jeg står opp 07 og sitter sjeldent før 21/22 igjen. Helt utslitt :p
Hvordan folk får tid til å gå på treningssenter samtidig som de har flere barn og nogenlunde velholdt enebolig er et mysterium for meg. :p
 
Hvordan folk får tid til å gå på treningssenter samtidig som de har flere barn og nogenlunde velholdt enebolig er et mysterium for meg. :p

Vaskehjelp og kjøp av tjenester :p Prioriterer barnet (har "bare" et) i våkentiden hans, og trener når han sover ;)
 
Har pleid å gå på fellestimer hvor det er kondisjon og styrke til en koreografi, og lagt inn økter med mer styrke. Av og til poweryoga, og en del step blir det også.

Nå etter at jeg ble gravid gikk kondisen rett i bakken, så jeg ble bare dårlig de gangene jeg prøvde å henge med der, og bekkenet har begynt å tulle, så jeg nøyer meg med forsiktige turer og mer rene, milde styrkeøvelser hjemme av typen knebøy og litt bruk av lette manualer.
 
Styrketrening når knærten er hos faren. Eller går turer.
 
Nå for tiden er det mest bekkenbunn :p

Har hatt en god pause fra Taekwondo treningen pga graviditet og amming, og så ny graviditet igjen. Håper på å få komme igang igjen i 2017 :)
 
Jeg går 15 km eller mer hver dag. Må levere i barnehage og skole, så hjem, hente på skolen og så hjem og så hente i barnehagen og så hjem! Noen ganger når jeg har levert begge barna går jeg videre inn til Jessheim for å drikke kaffe og lese bok. Så blir mye gåing hver dag! Har aldri vært så tynn før som jeg er nå!!
 
Og ja og squat challenge og trappeløping og utfall og situps. trener for å spise kake.
 
Trener 2-3 ggr i uken på sats, går på styrke saltimer :) har hund, så blir hvertfall 1,5 times tur hver dag også, men i bedagelig tempo med vogn og hund da :)
 
Back
Topp