Hva trener dere?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Jeg går tur i skogen på 8-9 km 2-4 ganger i uken hvor jeg for det meste går fort, men har begynt å prøve å jogge litt der terrenget tillater det.
 
For tiden så er det sofamuskulaturen som får trent seg :p

Men på sikt ønsker jeg å starte opp løpingen igjen :)
 
Går tur med vogna, tar meg en joggetur en sjelden gang, og prøver å gjøre noen styrkeøvelser.
 
Løper ca 10 km 4-6 ganger i uken. Prøver å bytte ut en av øktene med styrketrening, men ikke alltid det skjer ;)
 
Går tur så ofte tiden tillater det (blir vel 2-4 ganger i uken) - ca 1 mil med godt tempo og jogger litt inn imellom, så jeg får opp pulsen. :)

Vet ikke helt, hvordan det blir til vinteren, da jeg ikke orker gjøre det samme på et trenings-senter. :p
 
Går turer de fleste dager (rask gange, jeg kan ikke løpe). Trener noen dager til treningsvideo :)
 
Har ikke blitt noe skikkelig trening siden jeg fant ut at jeg var gravid, kun gåturer, nå med vogn :)
 
Går en gang i uken til fysioterapeut, på sånn gruppetrening med andre mødre. Gått siden 4 uker etter fødselen. Også går jeg flere lange trilleturer i uken. Og neste uke skal jeg begynne med styrketrening igjen :)
 
Trener hovedsakelig styrke på treningssenter :) prøver å få inn litt kondisjonstrening i tillegg, men blir ikke så mye :p
 
Er glad i å gå, helst i høyden med litt utsikt. Ellers er jeg på treningssenter, der bruker jeg mest romaskin og en sånn "trappemaskin". Akkurat nå er det lite trening da, vi holder på å venne oss til en helt ny hverdag og alt er kaos :p
 
Foreløpig er det mest sofasliting. Men noen dager kommer vi oss ut på trilletur.
Etterhvert som lillebror blir litt mer forutsigbar, skal vi ha en fast trilletur hver dag og hente storesøster i barnehagen.

Om ett halvt års tid håper jeg at jeg kan begynne med litt yoga igjen (i klasse) burde prøve hjemme, men det blir ikke noe av.
 
Tålmodigheten...


(reel trening, minimalt)
 
Trener bare tålmodigheten for tiden, toåringen er i selvstendighetsalderen :p
 
Stor fan av hverdagstrim. :p

Så her går det i plenklipping, herjing med unger, trappevask, oppussing, ukeshandling med to barn på slep, luking og vedstabling. Blir man ikke svett nok av det, så vet ikke jeg. :p
 
Back
Topp