Hva trener april jentene?

Nisa

Betatt av forumet
Hva slags trening gjør dere nå i starten av svangerskapet?

Jeg trener fortsatt håndball og fortsetter med dette til jeg er 12-14 uker på vei tenkte jeg. Unngår sammenstøt, men syns det er veldig digg å få trent to ganger i uken. Har null energi ellers, men hjelper faktisk å få løpt litt.

Tenkte å begynner på gravid trening i oktober

Jeg skal prøve meg på vannaerobic i vinter. Det blir artig!

Jeg liker ikke å trene, men ellers veier jeg bare 60-61 kg og pleier å gå kveldsturer med hundene våre i uansett vær :)

Ingenting...*flau*

skilpadda* skrev:
Ingenting...*flau*

Må signere denne...Blir bare trilleturer innimellomemoticon

Jeg trener styrke to ganger for uken og sykler/går tur. Men i det siste har jeg ikke orket så mye som jeg pleier... :-(

Er sinnsykt vanskelig å komme seg opp av sofaen merker jeg - er jo helt utslitt og trøtt, men er veldig glad for at jeg klarer det for blir så energisk og faktisk mye bedre form dagen etter. Ikke fullt så kvalm og uggen. Kommer virkelig til å savne håndballen når jeg må gi slipp på den ja. Men får heller delta på benken i sesongen som kommer

Jeg har ikke vært noe flink til å trene før, men starter på svømming i dag og har kjøpt meg Gravid Yoga dvd og håper jeg kan få mye glede av den.

Har danset zumba ganske lenge,men har ikke blitt noe siden kvalmen og oppkastene meldte sin ankomst.. Ellers vil jeg begynne på svømming når formen er bedre =) Godt for bekkenet når det begynner å klage og =) Er så heldig å kunne svømme gratis på jobben =)

Danser zumba ca 2 ganger i uken, og går en del turer.

Som hos flere andre, mangler det litt overskudd akkurat nå, men prøver å holde meg igang.

Så får vi se hvor lenge det holder!

Jeg jogger mes t + noe spinning. Prøver å trille litt lange turer med mye oppoverbakker. Merkes godt i rumpa og lårene :P

Trener også litt styrke, men tror jeg skal være veldig forsiktig. Trente beina igår og på det ene apparatet smalt det plutselig mellom beina (veldig vanskelig å forklare, hehe..) Fikk dritvondt i symfysen og slet med å gå etterpå :S Ble redd jeg hadde gjort det helt store, men har heldigvis vært helt fin igjen i dag. Har nettopp trillet 5 km :)

Går turer med hunden :)

Går på timer på treningsstudio - aerobic, zumba, pulsstep, step/styrke osv. Trener 2-3 dager i uka, men merker at det er litt tungt å komme i gang igjen etter sommerferien :-P Planlegger å be om litt gode råd og veiledning fra instruktørene når jeg har kommet så langt at graviditeten er offisiell ;-) Så blir det vel gravidetrening i kommunal regi etter hvert også :-)

Jeg er så sliten om dagen, men jeg går alltid morgenturer og ettermiddagstur med hunden vår, greit er ikke alltid det går like fort, ettersom jeg må ha lille snuppa hver morgen og etterniddag. Men  ellers så er målet mitt å ta spinning 2 ganger i uken på elixia, men nå i det siste har jeg bare orket 1 gang i uken.

Back
Topp