Hva tjener en adjunkt?

enogtosmå

Gift med forumet
Jeg er lærerstudent og sitter å planlegger fremtiden litt. Jeg har prøvd å google, men får så mye forskjellige svar. Er det noen her som vet hva en adjunkt i grunnskolen tjener uten ansinitet og tillegg? Og hva er tillegget når man er klasseforstander?

Håper på noen oppklarende svar nå altså :)

Jeg var ferdig utdannet i vår. Årslønn på 410 000 kr, og tror tillegget for å være kontaktlærer er 1000 kr i mnd? Det har vært en del tull med lønna mi, så jeg fikk 2000 kr denne gangen, men tror det er for to mnd.

Jeg har 409 000 i året. Er ikke kontaktlærer, og har 2 års ansiennitet. Men nå etter forhandlingene er vel lønna gått opp en 13000 i året eller noe.

Nei :) jobber med det opprykket nå da :p

Kan jeg spørre hva lønnsforskjellene er når du får opprykket? :)

Ikke helt sikker, men tror det utgjør rundt 30.000 når man har lite/ingen ansiennitet.

Startlønnen med opprykk var vel ca 417, før lønnsøkningen her i vår!

Jeg er lærerstudent og sitter å planlegger fremtiden litt. Jeg har prøvd å google, men får så mye forskjellige svar. Er det noen her som vet hva en adjunkt i grunnskolen tjener uten ansinitet og tillegg? Og hva er tillegget når man er klasseforstander?

Håper på noen oppklarende svar nå altså :)

En adjunkt uten ansiennitet tjener ca 410 000kr i året, kontaktlærertillegget er på ca15-20 000 :) når jeg leverer mastergraden min blir jeg lektor med tillegg, gleder meg til å bli ferdig!

En adjunkt uten ansiennitet tjener ca 410 000kr i året, kontaktlærertillegget er på ca15-20 000 :) når jeg leverer mastergraden min blir jeg lektor med tillegg, gleder meg til å bli ferdig!

Jeg også er ferdig lektor til våren. Blir uten opprykk da, men skal bli greit å komme seg ut i arbeid etter fem år på skole :-D

Jeg også er ferdig lektor til våren. Blir uten opprykk da, men skal bli greit å komme seg ut i arbeid etter fem år på skole :-D

Ja, jeg jobber 60% nå, begynner å bli surrete av å holde på med både jobb og studier på likt, mye oppgaveskriving og retting parallelt! Blah! Håper å være i full jobb høsten 2015! :)

Kontaktlærer tillegget varierer fra kommune til kommune , men de fleste steder ligger vel på en 15000 til 25000 i året .

Samboeren min fikk vel 18000 i kontaktlærertillegg i sin forrige jobb. :)

Back
Topp