Hva tid testet dere positivt?

ireness

Andre møte med forumet
Hva tid ble deres test positiv?

testet negativt på tirsdag, skulle hatt mensen på mandag.. hadde menssmerter mye i helgen, så har di bare dabbet av og nå har jeg ingen smerter, bare kriblinger. Er ikke særlig kvalm, men har mye halsbrann, luft og puppene er av og til veldig ømme, men det kommer og går det også..har mindre pms plager enn normalt faktisk, bare mye mer ømme bryster.

Livmortappen er høy, bakvendt, men vet ikke om den er igjen eller ikke..det er en glipe der..viss noen har peiling på det.

Jeg hadde hatt regelmessig mens som hadde kommet på dagen i fire mnd. Denne onsdagen kom ikke mensen. Jeg tok en test den var negativ.. Synes jeg kjente mensmurringer så slo meg til ro med at den helt sikkert kom snart.

På fredag hadde den enda ikke kommet og jeg testet igen. Enda en negativ test. Først på mandag fikk jeg gravid tegnet til å lyse mot meg.

Dette var helt normalt sa legen fordi noen produserer lite hcg i begynnelsen.[:)]

3 og en halv dag etter IKM! [:)]

Dag 3+4

ORIGINAL: Asil

Husker ikke førstemann, men nr to var på ikm. Strekene var på plass før jeg var ferdigtissa. [8D]

Vel og merke at dæ va sambo som lurte på om dæ ikkji va mensen dag den dagen...hehe. Ser du kem som følger mæ her[:D]

Ca. veke 5. Tre dagar etter eg skulle hatt mensen. Postiv so da haldt, to strekar med ein gang [:)] Hadde hatt symptom frå ca 3. veke, med kvalme og ømme bryst...

3+3. 10 dager etter EL.

3 mnd... tok en test i 1 mnd og da viste den negativt så jg tenkte ikke mer over d... men så tok jeg en test til bare for morro skyld måneden etter... fordi mensen ikke kom så skulle bare ta test før jg gikk til legen og den var positiv... og har nå blitt verdens vakreste gutt[:D][:D][:D]

4 dager på vei

Var mellom 3-5 uker[:)]

Fikk positiv test ca rundt uke 4 begge gangene..

Synd du fikk tr igjen da[:'(]

Lykke til neste gang[;)]

Back
Topp