Hva tid kan vi høre hjertelyd med angelsounden?

Silje1982

Forumet er livet
Ja, det lurer jeg på[:)] Jeg er 10 uker i morgen og fant vel ut i dag at det var litt tidlig å finne hjertelyden[8D] Lette en stund, men det skal nå litt til og klare å finne det antar jeg[:)] Håper i hvertfall det for jeg har ikke lyst å bli stresset[:)] Hadde bare vært så kjekt å fått bekreftet at det er liv der inne[:)]

Virker som de fleste her har funnet den i uke 11 + x dager.
Men er ikke alle som finner den da heller, så ikke tenk på det hvis du ikke finner den;)

Takk for svar[:)] Jeg har lagt den bort foreløpig[:)] Jeg hadde bare så lyst og finne hjertelyden før jeg skal på ultralyd på torsdag for å vite at det var liv[8D][:)] Men jeg får smøre meg med tålmodighet[:)]

jeg fant den over uke 11, men det var veldig vanskelig syntes jeg, ble veldig øm etterpå, og det gjorde meg litt bekymret, men bare noen dager etterpå hørte jeg den veldig lett, fordi da viste jeg hvor jeg skulle lete, hjertelyden på lillegull fant jeg nede ved skambeinet, måtte presse litt inn, og ned mot underlivet igjen, da fant jeg den, svaaaakt, men hørte tydelig forskjell

Eg va 11 + noen dager. Legen lo av mg når eg fortalte d, syns d va litt tidlig og begynne å prøve selv. Men eg fant an ikke selv, lette ei stund, ble irritert, så tok mannen over. Han fant [:D]

Hadde venta litt til hadde eg våre dg, så slippe du å bli unødvendig nervøs[;)]

har ikke funnet,leita mye, er 14 el 13 uker i dag [;)]

er 3 gangsfødende, og livmora er nesten opp til navelen, men er ikke bekymra DA jeg har sett lillegull... håper selfølgelig å høre den snart [;)]

ville venta hvis jeg var deg [;)]

Back
Topp