Hva tid kan vi forvente symptomer?

Silje1982

Forumet er livet
Ja, det lurer jeg litt på. Jeg vet at det er mange som er kvalm og sånn allerede. Men hva tid kan vi forvente at vi får en del symptomer? Står det noen plass?

Jeg er veldig trett og sliten. Men har vel ikke så mye mer enn det. Lekker litt fra puppen, hadde et blodtrykksfall her i helgen og kan bli litt uggen innimellom, men det er ikke mange ganger. Jeg er 5+5 uker på vei så jeg er ikke så langt heller da[8D][:D] Sist kom kvalmen for fullt i uke 6, men akkurat som jeg ikke føler at det vil skje denne gangen[:)]

Det er nesten umulig å si, fordi det er så individuelt. Kanskje du får mer tegn, kanskje ikke. Begge deler er like normalt. Kos deg med få tegn så godt du kan, kanskje en dag får du litt mer og vil savne starten [:D]

ORIGINAL: FruStina

Det er nesten umulig å si, fordi det er så individuelt. Kanskje du får mer tegn, kanskje ikke. Begge deler er like normalt. Kos deg med få tegn så godt du kan, kanskje en dag får du litt mer og vil savne starten [:D]

Det er så godt å ha deg her FruStina for du sier alltid noe beroligende når vi mest trenger det[:)] Hehe... og du har helt rett[:)] Jeg ser for meg en plutselig ekstrem kvalme og tusen symptomer og da skal jeg virkelig få angre på det jeg har sagt[:D]

Vi får håpe du slipper det da [;)] Jeg føler det litt bedre, trenger ikke seaband hver dag lenger og bare nyyyyyter [:D]

Ja, det kan jeg tenke meg[:)] Og du er jo så langt på vei også så er en smule misunnelig på deg[;)] Om 3 uker har du nådd den magiske grensen[:)] Og egentlig må jeg bare se på meg selv som heldig hvis jeg slipper kvalmen denne gangen for det har jeg ikke gjort med noen av de to andre[:)] Og kvalmen er jo ikke akkurat noe å hurra for[:)] Men akkurat nå kunne jeg tenkt meg alt[:D] Angrer nok på den setningen om en ukes tid[8D][:D]

Forstår veldig godt din tankegang jeg, for har tenkt slik selv, helt til jeg blir kvalm eller noe, og da angrer jeg litt [:D]
Ja, 3 uker til den magiske grensa, men føler jeg har passert den etter jeg var på ul jeg da, for fødselslegen der tok undersøkelsen og han sa at å se hjerte slik jeg gjorde da, var samme som å ha passert uke 12 [;)]
Så har de ordene i bakhode hele tiden, men klarer jo ikke følge det helt da, så full nedtelling til uke 12.

Ja, det har jeg også hørt så det må jo bare være helt fantastisk og ha sett hjertet slå og vite at lille nurket har det fint[:)] Du kan senke skuldrene, men skjønner fortsatt at du venter på den magiske grensen og med tanke på hvis du ikke har gjort det offentlig enda?[:)] Jeg skal prøve og få tidlig ultralyd jeg også[:)] Må bare håpe at legen tar to minutter til meg når jeg skal dit med sønnen min på onsdag slik at jeg kan få maset meg til en tidlig ultralyd[:)] Lov å håpe[:)]

Back
Topp