Hva tenkte du når graviditetstesten lyste positivt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
"ånei, ikke igjen", "YAAAAY", "shit, virkelig??" "ENDELIG!!!" "øhm, er det mulig a..?"

Hva tenkte du i det du så en positiv graviditetstest?

Og om du skulle gjette, når du så ansiktsuttrykket på barnefar, hva tror du han tenkte?

"Yes! Er det sant? Endelig"

«Oi! Det var kjapt!»

Trur barnefar tenkte omtrent det samme

Hææ??? Er det sant?? Må høre om det er fler på bv som ser det samme som meg
Dg 2: what?? Her er værtfall strek :eek: skal jeg bli mamma??? :woot:
Sånn fortsatte det vell i 10 dager :hilarious:
(Dette er et ivf frø ❤️ )

Tenkte «Ok. Da var vi her igjen. Håper ikke denne ender i MA/SA også! 8 nervepirrende uker to go...»

Ganske sikker på at han tenkte det samme [emoji4]

Jeg hylte. Venninnen min som satt i stua hadde akkurat tenkt at det var rart jeg ikke hadde vekket henne med morgentesten min, og ble helt "å shit!" Da jeg hylte. Vi satt i sikkert to timer med totalt sjokk, fire dager etter innsett og streken LYSTE positivt mot oss! Hun trodde ikke helt på den før dagen etter da digital var positiv da :hilarious: Sååå redd for at digital var negativ og at jeg skulle bli skuffet, søtingen :love7
Hun var beordret til å være med meg i skrulleuka siden mannen var bortreist :knegg:

Jeg fikk fryktelig angst, ble redd, følte at hele livet kom til å endre seg og at jeg aldri fikk sove lenge mer om morgenen. Alt fra eksistensiell angst (frykten for å miste meg selv) til egoistisk angst (sove lenge, ha "meg selv tid", er litt introvert). Det kom som en sjokk, da det var noe tidligere enn vi hadde planlagt med. Selv om baby var "i tankene" allerede... :) Gikk igjennom en haug med følelser hit og dit, men nå er alt jeg vil; at alt skal være bra med baby / babyene våre <3

Den var så svak at jeg ikke turte å tro på det, tenkte det er sikker kjemisk.. Jeg kan ikke være så heldig en gang til.. Så klarte ikke helt å ta innover meg at jeg er gravid før to dager senere, på ikm da det var tydelig stigning på clearblue + nummer to ❤️

Begge to tenkte endelig [emoji173]️

Offcourse! , dårlig periode i forholdet vært opphold å så klart er jef på tjukka tenkte jeg :shy:

Eeh, dette kan ikke stemme. Tok en sånn strimmel først. Tok clearblue digital og stav etterpå for å sjekke om det var noe galt med strimmelen :woot: den ene var veldig positiv og den andre sa gravid 2-3. Ble sjokkert, skjelven og veldig glad selvfølgelig :love7

Back
Topp