Hva tenkte dere

TapperDenPyseteDama

Glad i forumet
når dere fikk positiv test?

Jeg selv ble faktisk litt sjokkert.. Trodde ikke jeg skulle få positiv test, særlig ikke etter så lang prøvetid.
Tenkte "shit" og "jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeess" i en og samme stund [:)]

Nå er jeg bare så utroooolig glad [:D]

Vel alt står i signaturen hvor lenge vi har holdt på også.[&:] Og jeg trodde det ærlig talt ikke i det hele tatt. Tok flere tester og grein samtidig.[:-]
Jeg testa jo litt tidlig sammenlignet med andre siden det var prøverør, men måtte teste idag igjen (en uke etter første gang), og de var enda sterkere idag....jippi tenkte jeg bare da[:)] Men slipper ikke jubelen totalt løs før etter ul om tre uker[;)]

Jeg tenkte vel ikke så mye, overraskende lite faktisk[8D]

Trodde ikke på det, å min første tanke var å komme meg på apoteket etter en test til,så det gjorde jeg! Ble forbikjørt 3 ganger i 50 sonen, så tror det har gått småsakte[8D]
Tok en med ukesindikator, å den var positiv den også, så ble jeg litt satt ut, for jeg hadde jo ikke mistanke om noe engang!
Å etter så lang prøving, å at vi begge har "problemer",altså er mindre fertile,hadde jeg slått meg til ro med å vente på IVF behandling[:)]

Er enda veldig rolig, har mista før, så puster ikke helt ut enda, men er jo utrolig deilig[:)]

Back
Topp